czwartek, 17 lipca 2014

Rzeczy które mnie wkurzają

Dzisiaj chcę napisać o rzeczach które mnie wkurzają, ponieważ dzisiaj parę osób mnie wkurzyły to właśnie o tym napiszę.
1.Gdy chłopak jest nie zdecydowany.
2.Dostanie złej oceny.
3.Docinanie nauczycieli i ich komentarze.
4.Kłótnie.
  
5.Jak za nic dostaję kary.
6.Poniżanie ludzi.
7.Ciągłe zwracanie uwag.
8.Gdy mam na coś ochotę a tego niema.
9.Gdy mówię prawdę, a ktoś mi nie wierzy.
10.Kłamstwo.
11.Fałszywi ludzie.
12.Obgadywanie
13.Gdy ktoś sobie zemnie żartuje.
14.Nie dokładność.
15.Gdy ktoś wmawia mi coś czego nie zrobiłam.
16.Wymyślanie swoich bajeczek na temat innych osób.
17.Gdy starsze osoby się o wszystko czepiają.
18.Moja siostra.
19.Wstawanie rano.
20.Gdy nikt mnie nie rozumie.
Dobra znowu wiecie coś więcej o mnie, zróbcie swoja listę, chcę żebyście robili też podobne listy bo w ten sposób czytelnicy się dowiadują więcej o was. Podajcie w komentarzach pomysły na kolejny post.

Brak komentarzy: