niedziela, 27 lipca 2014

Mój idealny dzień.

Hej pewna osoba chciała że bym zrobiła post o moim idealnym dniu, więc proszę, jak zauważyliście uwielbiam pisać o sobie, bo wiem że dzięki temu mogą mnie bardziej poznać ludzie którzy się mną interesują. Dlatego ten pomysł o tym poście bardzo mnie ucieszył. No więc mój idealny dzień to taki w którym wszystko idzie tak jak ma być.
                              Jak bym spędziła mój idealny dzień ?
Dla mnie każdy dzień jest udany bo wiem że wszystko się dzieje nie bez powodu, tak naprawdę nigdy się nie zastanawiałam jaki jest mój idealny dzień , wiem tylko jedno musi być w nim moja najbliższa rodzina czyli siostra i mama.
Najchętniej w tym dniu bym pojechała gdzieś na piknik na łąkę albo w góry, (  ja kocham spędzać czas na dworze ).

 Fajnie by też było gdy byli tam moi przyjaciele, bo w końcu bez przyjaciół nie ma śmiechu prawda ?.

                                   Co w tym dniu bym robiła ?
Bardzo proste pytanie bym się bawiła na maksa, przede wszystkim odwiedziła bym każde możliwe miejsce bo bardzo uwielbiam zwiedzać różne ciekawe miejsca jak np. jaskinia lodowa w Słowacji przepiękne miejsce.

Na pewno musiały by tam być najbliższe mi osoby np. moja rodzina i przyjaciele.

Z góry przepraszam że ten post jest taki krótki ale nie umiem więcej opowiedzieć o moim idealnym dniu piszcie w komentarzach o czym ma być kolejny post.

A tu jakbyście chcieli mnie znaleźć na portalach internetowych.

Facebook- Klik

Ask.fm- klik

Dobranoc miłych snów.

    
                                           

1 komentarz:

Unknown pisze...

Nominowałam cię do LBA ;)

http://my-life-story-2.blogspot.com/