wtorek, 15 lipca 2014

Pływanie

Dzisiaj chcę napisać o pływaniu , ponieważ dzisiaj miałam sprawdzian do klasy sportowej w gimnazjum i tak sobie pomyślałam że napisze post o pływaniu. Więc pływanie to moja pasja kocham to co robię ponieważ to jest jedyna rzecz w której czuję się sobą, dzięki temu czuje się wyjątkowo i wierze że mogę być lepsza , a wręcz perfekcyjna w tym co robię, oczywiście pływanie to nie jedyna rzecz którą lubię         
                      
Dzisiaj miałam pływać 50 metrów żabką i miałam czas 1minutę i 4 sekundy na początku się bałam ale dałam radę gdyby tego jeszcze było mało to pani powiedziała że bardzo ładnie , ja starałam się płynąć dokładnie i szybko i jak widać mi to bardzo fajnie wyszło . Najlepiej pływam żabką i kraulem, a wy ? napiszcie w komantarzach

Brak komentarzy: