środa, 23 lipca 2014

Moje pierwsze razy

Dzisiaj chcę opowiedzieć o moich pierwszych razach, jak co i kiedy pierwszy raz robiłam.
1.Pierwszy przyjaciel ?
       Natalia
2.Pierwszy chłopak ?
          Krzysiek
3.Pierwszy dzisiejszy napój ?
              Cola
4.Jaka jest pierwsza osoba, która dzisiaj do ciebie napisała ?
              Martyna
5.Jaka jest pierwsza osoba, o której dzisiaj pomyślałaś ?
               Kamil
6.Gdzie pierwszy raz jechałaś pociągiem ?
               Nad morze
7.Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc ?
                 U Natalii
8.Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś ?
                  Martyna
9.Co było pierwszą rzeczą którą dziś zrobiłaś ?
                 Ubranie się
10.Jaki był pierwszy koncert na którym byłaś ?
              Sylwii Grzeszczak
11.Pierwsza złamana kość?
                     Ręka
12.Pierwszy piercing ?
                 W uszach
13.Pierwsze państwo za granicą do którego pojechałaś ?
                  Słowacja
14.Pierwszy film, który pamiętasz ?
                   Chita girls
15.Pierwsza uwaga w dzienniku ?
Kesja pyskuje do nauczyciela
16.Pierwszy idol ?
 Selena Gomez
A więc proszę oto parę rzeczy o mnie, zachęcam was też do zrobienia takiej listy, piszcie w komentarzach o czym ma być kolejny post :) Miłego dnia ♥
A tu jakbyście chcieli mnie znaleźć

facebook- klik
ask.fm- klik

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! Może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?
Skomentujesz mój nowy post? To ważne:)) -------> Moja notka - ZAPRASZAM!:> Za obserwacje się odwdzięczam! :)

Unknown pisze...

Świetny post :) Bardzo lubię ten tag.

Unknown pisze...

No wiesz fajne nawet :D
zapraszam do mnie ;) http://tuuiterazz.blogspot.com/