piątek, 25 lipca 2014

Rodzinna wyciezka.

Hej wiem że wczoraj nic nowego nie napisałam no ale to z powodu 2 rzeczy, 1 to że zdecydowałam wstawiać posta co 2 dni, a 2 że pojechałam na rodzinną wycieczkę. Chciałabym wam opowiedzieć, o tej wycieczce bo było naprawdę śmiesznie i fajnie. A więc ja,moja mama i siostra, pojechałyśmy do Chorzowa na spacer mieszkamy nie daleko więc nie miałyśmy z tym żadnego problemu, gdy wysiadałyśmy z autobusu się tak rozpadało że musiałyśmy później czekać na przystanku aż przestanie lać. Później gdy już przestało padać to poszliśmy do Chorzowskiego parku
           
 
Później przechodziliśmy koło zoo , fajnie było bo mój pies zobaczył indyka zaczął wariować.
Zdjęcia z zoo
 
indyk
 
flamingi
 
czapla
 
Później chodziliśmy po parku i przy okazji z robiliśmy sobie parę zdjęć z posągami.
 
 
 
 
 
 
 
 
Później poszliśmy na łódki było przezabawnie , przy okazji podpłynęliśmy pod fontannę i wszyscy byli mokrzy o to zdjęcia.
 
 
po zakończenie pływania łódką poszliśmy się zrelaksować nad staw
 
i na dzisiaj to tyle, miłego wieczoru. Dobranoc.
 
 
 

2 komentarze:

FashionCarolinna pisze...

Faje i ładne zdjęcia :)

Jeśli szukasz czegoś świeżego i nowego śmiało wpadaj do mnie! Już niedługo ruszam z nowymi notkami, które mogą cię zaciekawić :) Zapraszam do obserwowania i komentowania! Będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz! :) :
http://fashioncarolinna.blogspot.com/

Draw my life pisze...

pewnie ja uwielbiam czytać czyjeś blogi