wtorek, 29 lipca 2014

LBA- Liebster Blog Award

Hej dowiedziałam się że jestem nominowana do LBA jestem bardzo szczęśliwa i chcę żebyście wiedzieli że to bardzo, ale to bardzo dużo dla mnie znaczy. Dzisiaj co prawda miałam o czymś innym napisać post , ale wydaje mi się że to będzie ciekawsze a więc zaczynamy.
                                                   Nominowała mnie Martyna- klik
   Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "za dobrą prace ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.
                                             
                     Moje odpowiedzi na pytania Martyny.
1. Co cię skłoniło do założenia bloga ?
To proste pytanie miałam dużo problemów, smutków i dołków i pomyślałam że będę o tym pisać publicznie i chciałam wtedy pomagać ludziom którzy się czują tak jak ja, ale później zaczęłam pisać o wszystkim: o mnie , o ważnych rzeczach w życiu itp. i jestem z tego dumna że wtedy wpadłam na pomysł żeby założyć bloga.

2. Masz Swojego idola ? jak tak to kto to ?
Tak, mam wielu ale wymiennie tych najważniejszych: Indila, Demi Lovato, Selena Gomez, P!nk, Ariana Grande i Sylwia Grzeszczak. Wszystkich z każdego cenie za coś innego.

3.Ulubiona książka ?
Tak w zasadzie to ja nie czytam książek ale moja ulubiona którą przeczytałam to pamiętnik księżniczki.

4.Masz jakiś ulubiony blog ?
Tak nawet kilka. Są to
My life- klik
Lucy- klik
Oficjalny blog Zuzanny Boruckiej- klik
Willbefineee- klik

5.Który raz zostałaś nominowana do LBA ?
To jest mój 1 raz , ale mam nadzieje że nie ostatni :)

6.O czym najbardziej lubisz pisać posty ?
Ja najbardziej lubię  pisać posty o sobie bo w ten sposób ludzie mogą mnie bardziej poznać , albo się dowiedzieć czegoś nowego , ale też bardzo lubię pisać posty o codziennym życiu.

7.Dodaj swoje zdjęcie z tego lata
 proszę o to moje zdjęcie .

8.Szorty czy spódnica ?
Kiedyś bym powiedziała spódnica, ale ludzie się zmieniają więc dzisiaj powiem szorty.

9.Ulubiona pora roku ?
Zdecydowanie wiosna, bo wtedy wszystko budzi się do życia, to jest przepiękne.

10.Twoje zainteresowania ?
Bardzo kocham tańczyć, piec różne słodkości, jeździć konno, sztukę ( jako malowanie), granie na gitarze, pływanie i pomaganie, ale najważniejszą z tego jest taniec, bo to on sprawia że zapominam o swoich problemach chociaż na 5 minut, to dzięki niemu czuje się wyjątkowo, taniec to po prostu moja pasja.

11.Oceń mój blog w skali 1-10, uzasadnij dlaczego.
Oceniam twój blog na 9,5 masz super posty jestem twoją wielką fanką ale niektóre posty zaczynają się fajnie a później robią się nudne .

                                                                 Nominuję:
                                                       FashionCarolina- klik
                                                       Yude Mere- klik
                                                       Karolina- klik
                                                       Aneta- klik
                                                       więcej niestety nie dam rady.
                                            
                                                        o to pytania dla was.
1.Dlaczego założyłaś bloga ?
2.Ile on dla ciebie znaczy ?
3.Czy dałabyś radę z niego zrezygnować ?
4.Częściej jesteś uśmiechnięta czy smutna ?
5.Masz ulubionych blogerów ? . Jeśli tak to jakich ?
6.Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
7.Wstaw swoje zdjęcie z tego roku.
8.O czym lubisz posty ?
9.Oczym najbardziej lubisz pisać posty ?
10.Jaki jest twój ulubiony film ?
11. Oceń mój blog od 1-10 i uzasadnij odpowiedz.
powodzenia i dobranoc .


Brak komentarzy: