wtorek, 22 lipca 2014

Rzeczy które chcę zobić przed śmiercią.

Hej przepraszam że mnie nie było ale zdecydowałam że będę wrzucać posty co trzy dni. Dzisiejszy temat to rzeczy które chcę zrobić przed śmiercią, wymiennie wszystkie rzeczy bez żadnych tajemnic.
1. Zostać cukiernikiem , tancerzem albo pływakiem , jeszcze nie wiem do końca kim chcę być w przyszłości , a wszystkie te rzeczy lubię.
pieczenie różnych tortów babeczek i ciast po prostu daje mi szczęście.
 taniec to moja pasja, jak tańczę zawsze staram się dopracować każdy ruch, aby wyszło idealnie.
 pływanie to coś co kocham robić sprawia mi to przyjemność i wtedy wiem ze żyję.
2.Chcę mieć własną stadninę koni, to są piękne zwierzęta mądre i bym miała przy sobie swoją pasje.
to jest moje życie, jeśli jestem na koniu czuję się wyjątkowo.
3.Wyjechać do Paryża, to piękne miasto.

4.Chcę spróbować wszystkich potraw na świcie.
 podziwiam wszystkie potrawy świata i mam zamiar ich wszystkich skosztować.
5.Chciałabym mieć dom.
, dom to jest coś takiego wyjątkowego , bo to w nim spędza się prawie całe życie.
6.Mam zamiar skończyć na Bandżi
 to coś ekstremalnego, a ja lubię wyzwania.
7.Chcę mieć tatuaż.
  znak nie skończoności na ręce.
 dream- marzenia ten tatuaż będzie mi przypominał ze zawsze warto dążyć do marzeń.
 tatuaż kokardkę, po prostu myślę że fajnie by było mieć taki tatuaż na nodze.
8.Chcę żeby ludzie którzy czytają ten blog zrozumieli go i żeby im pomógł ale nie tylko chcę żeby wszyscy co czytają to rozumieli mnie .
kocham pisać bloga, sprawia mi to przyjemność.
9.Chciałabym poznać swoich idoli.
Selena Gomez
ma mądre piosenki.
Demi Lovato
ona śpiewa o problemach i miłości.
Ewelina Lisowska
 ma fajne piosenki i styl.
Zenaday Coleman
 ona jest jedną z moich najulubieńszych piosenkarek przede wszystkim dlatego ze ona kocha tańczyć tak jak ja.
Taylor Swift
 Jest wyjątkowa.
Sylwia Grzeszczak
 przede wszystkim cenie ją za to ze jest sobą.
P!nk
 ma wyjątkowe piosenki, ale z dodatkiem rocka.
Miley Cyrus
 mimo błędów i tak będzie moją ulubioną piosenkarką, idolką.
Jenifer Lopez
 jest świetną aktorką i piosenkarką.
Byonce
 ma świetne ciało i mogła by być gimnastyczką.
Bridgit Mendler
 ma świetną osobowość.
Bella Thorne
lubi tańczyć i śpiewać jednocześnie i to w niej lubię.
Ashley Tisdale
jest ładna.
A więc to są rzeczy które na pewno chcę i zrobię przed śmiercią ,może coś tam wyleciało mi z głowy. Zachęcam was do zrobienia własnej takiej listy lubię czytać takie rzeczy , i jak chcecie to podawajcie swoje blogi w komentarzach.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Też chce zostać cukiernikiem ♥ Uwielbiam to robić...
Zapraszam do mnie.