sobota, 31 stycznia 2015

Tag: Ulubione piosenki.

                                                                   Hej Kochani ♥
Co tam u was ? Kto teraz zaczął ferie ? Ja właśnie dzisiaj zaczęłam ferie i od razu chcę was przeprosić że tak długo nie pisałam, ale miałam doła. Nic mi się nie chciało i byłam przygnębiona, a w takim stanie nie da się pisać pozytywnie....
Dobra wyjaśniłam wam dlaczego nie pisałam, to teraz możemy przejść do tematu. Postanowiłam że dzisiejszy post będzie luźniejszy, więc zaczynamy :)

                                                                      Pytania
1. Jakiej muzyki słuchasz ?
Na ogół  słucham rapu, a czykolwiek od pewnego czasu, muzykę dobieram do humoru.

2. O czym lubisz słuchać piosenek ?
Najczęściej lubię słuchać piosenek o życiu.

3. Kto jest twoim ulubionym piosenkarzem ?
Przyznam szczęście że mam bardzo dużo ulubionych piosenkarzy, ale do najważniejszych należą min. KaeN, Amfa, PRP, Aksa, Lemon, Rihanna, P!nk i Demi Lovato.

4. Z jakiego piosenkarza starasz się brać przykład ?
Stanowczo Demi Lovato.

5. Czy uważasz, że każdy powinien słuchać, tylko jednego gatunku muzyki ?
Moim zdaniem nie, ponieważ każdy może słuchać tego co lubi i nie powinien się ograniczać do jednego gatunku tylko dlatego że np. tak wszyscy robią.

6. Czym jest dla ciebie muzyka ?
Muzyka, to styl życia, dzięki niej możemy poprawić sobie humor. Tylko ona nigdy nas nie zostawi.

7.  Ulubiona piosenka.
Demi Lovato- For the love of a daughter

8. Zawsze słuchasz muzyki, czy tylko w wybranym czasie ? 
Przy każdej okazji, słucham muzyki. W zasadzie niema dnia gdzie bym jej nie słuchała.

I z pytań to tyle przechodzimy dalej.


                                                                  Piosenki
1. Demi Lovato- For the love of a daughter.


2. P!nk- Fucking perfect.


3. P!nk- Family portrait.


4. Lemon- Jutro.


5. Aksa- Nic nie warta przyjaźń.


6. Amfa- Czytam, liczę, piszę.


7. KaeN- Zbyt wiele.


8. PRP- Nie potrafię cię zrozumieć.


I z piosenek na dzisiaj to tyle. W tym poście postanowiłam, że nie będzie piosenki dnia, bo wyżej macie już podane piosenki :)

                                                                   Cytat Dnia
"Najgorzej jest wieczorami, gdy siadasz na łóżku i czujesz, że tak na serio nie masz nic."

I na dzisiaj to tyle, zachęcam was do głosowania w ankiecie. Jeżeli macie jakieś pytania, to tu możecie mnie znaleźć :
Facebook- klik
Email- kenia_machalica_01@interia.pl 
Ask- klik
Instagram- kenia____forever



 





Brak komentarzy: