piątek, 23 stycznia 2015

Przyjaźń.

                                                                  Hej Miśki ♥

Co tam u was ? Jak w szkole ? Ja dopiero wczoraj wróciłam do szkoły bo wcześniej byłam chora. Dzisiaj się dowiedziałam że we wtorek jadę na łyżwy z moją klasą i klasą Martyny, na pewno pojawią się jakiś zdjęcia.
Dobra przechodzimy do tematu : Przyjaźń. Może zacznijmy od tego co to w ogóle jest dla mnie. Dla mnie to bezgraniczne zaufanie do drugiej osoby. Wiesz że ta osoba może coś komuś powiedzieć, ale masz 100% pewność że tego nie zrobi. Przyjaźń to wsparcie, które każdemu jest potrzebne. Ta druga osoba zna wszystkie nasze wady i nas akceptuje, nie próbuje nas zmieniać. Potrafi nas rozśmieszyć, nawet wtedy gdy jest naprawdę bardzo źle. To jest dla mnie przyjaźń.



Dla mnie w przyjaźni, nie liczy się to ile mam przyjaciół, ale ile z nich jest prawdziwych, ile z nich mnie nie zostawi w potrzebie. Ja jestem osobą, która każdemu daje 2 szansy i potrafi wybaczyć nawet najgorszą krzywdę. W przyjaźni trzeba umieć wybaczyć, bo przecież nie zakończymy przyjaźni przez jedną głupią kłótnie, chyba że o coś poważnego to wtedy mogę to jakoś zrozumieć, ale jeżeli ktoś się pokłóci z powodu tego że załóżmy ktoś powiedział coś drugiej osobie  ( ale to nie było w miarę poważne ) np. że nie podoba mu się jej koszulka, a nie powiedziała nam ta osoba tego wprost, to przepraszam bardzo ale dla mnie to jest bez sensu kłócić się o taką rzecz.
Mam nadzieję że coś zrozumieliście a tu mam dla was filmik gdzie opowiem coś o swojej przyjaźni sami zobaczycie z kim.


Myślę że filmik wam się spodoba :)

                                                                   Cytat Dnia
"I cierpię też przez to, że nie potrafię odwrócić się plecami do ludzi, którzy mnie ranią i mają za nic."
                                                          
                                                                    Piosenka

                              

Ed Sheeran- I see fire. Cudowna piosenka <3
I na dzisiaj to tyle mam nadzieje że post się podobał razem z filmikiem :*
                                                         
                                                                Miłego Dnia ♥

Brak komentarzy: