czwartek, 8 stycznia 2015

Trochę o mnie.

                                                                      Hej Kochani ♥
Jak tam w szkole ? macie dobre oceny na półrocze ? U mnie kiepsko z ocenami, ale na koniec roku mam nadzieję że będzie lepiej :) Dobra przechodzimy do tematu ( to będzie bardziej taki Tag ) większość z was zagłosowała na temat " Trochę o mnie " miło że chcecie wiedzieć coś więcej o mnie :) Dobra nie będę przedłużać.
                                                       Co lubię robić w wolnym czasie ?

1. Kocham tańczyć- Pewnie większość z was wie o tym ( kiedyś był o tym post ), ale wspomnę jeszcze raz. Taniec to moje całe życie, gdyby nie on, to bym wszystkie swoje uczucia dusiła w sobie. Bo ja przez taniec pokazuje to co czuje :)
2. Blog- Mój blog, jest dla mnie tak samo ważny jak taniec. Tutaj przelewam swoje myśli, uczucia, przemyślenia i przeżycia. Dlatego to co piszę tuta jest bardzo szczere, nie wiem co bym zrobiła bez was i bez mojego bloga.

3. Szkicowanie- Od nie dawna się tym zajmuję, ale jak rysuję to w jakiś sposób się odprężam. Rysuję to co chcę, nie zawsze mi to wychodzi, ale trzeba próbować :)

4. Komponowanie piosenek- Prawie od 4 miesięcy piszę swoje piosenki, nie wiem czy ktoś by je zrozumiał, bo są bardzo głębokie. Większość piosenek, które pisze są o życiu. Nigdy moich "dzieł" nie pokazuję nikomu, ponieważ się wstydzę.

5. Gimnastyka- Bardzo lubię się rozciągać, codziennie robię sobie półgodzinną  rozciąganie ( dzięki temu umie szpagat ). Chodziłam przez rok na akrobatykę, ale później zrezygnowałam, przez naukę :(

                


                                                          Co poprawia mi humor ?

1. Obejrzenie jakieś komedii- To zazwyczaj mi poprawia humor i  przy okazji, mam jakieś zajęcie ( nie nudzę się ).

2. Wspomnienia- zdjęcia z 4-6, różne prezenty z kolonii, które dostawałam, listy od moich przyjaciółek. To zawsze mi poprawia humor, nigdy ta metoda nie zawiodła.

3. Spędzanie czasu z przyjaciółmi- Moje przyjaciółki zawsze wiedzą jak mnie pocieszyć. Oliwia zawsze się wygłupia, a Martyna wspiera mnie. Nie wiem jak by wyglądało moje życie bez moich wariatek ♥

4.  Uczenie się nowych rzeczy/pasji- Kocham odkrywać nowe rzeczy, staram się nigdy nie robić tego samego, bo to po pewnym czasie, staje się nudne :)





Jeśli chodzi o wiadomości o mnie to na tym to zakończę, ale mam dla was parę wiadomości.

1. Chciałabym zrobić coś takiego, że do każdego posta będzie dołączana, jakaś piosenka, które jest dla mnie ważna.

2.  Od następnego posta, będzie coś takiego jak cytat dnia, myślę że to będzie fajne.

I jeżeli chodzi o zmiany to na razie tyle, a czykolwiek planuje ich trochę więcej. Piszcie co o tym sądzicie o głosujecie w ankiecie :)
                                                         Miłego wieczoru ♥

Brak komentarzy: