środa, 4 lutego 2015

LBA

                                                                      Hej Kochani ♥
Co tam u was ? Jak wam mijają ferie ? U mnie na razie jest dobrze i wolę żeby tak przez dłuższy czas było, ale nigdy nic nie wiadomo.....
Ostatnio dostałam nominacje do LBA. Jestem bardzo szczęśliwa, że zostałam kolejny raz nominowana do LBA. Dzięki temu wiem, że to co piszę, nie idzie na marne.
                                                                     Dziękuje Wam ♥
Dobra, przechodzimy do tego LBA. Dostałam nominacje od Weroniki. Bardzo Ci dziękuje.
Na początek wyjaśnię co to jest LBA-  ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Pytania od Weroniki :

1.Co wzbudza w Tobie strach?
Przeszłość.
2.Czego nie lubisz w innych ludziach?
Dwulicowości, fałszywości i kłamania.
3.Ulubiona szminka?
Czerwona.
4.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Ponieważ miałam bardzo dużo problemów, każdy chciał  żebym go założyła i po za tym lubię pisać o moim życiu, teraz nie żałuję bo ten blog bardzo mi pomógł.
5. Czy zastanawiałaś się kiedyś nad usunięciem bloga?
Tak, kiedy dowiedziałam się, że nauczyciele w szkole o nim wiedzą.
6.Ulubione danie?
Spaghetti.
7.Ulubiony napój?
Kawa.
8.Ulubiony kolor?
Czarny.
9.Ulubione zajęcie?
Taniec, rysowanie i gimnastyka.
10.Jaki jest Twój ulubiony film?
Wild Child.
11.Jaką masz średnią na półrocze?
[CENZURA]
Ja nominuję :
1.Martynę- klik
2.Wiktorię- klik
3.Dominikę- klik
4.Niki i Vee- klik
5.Weronikę- klik
6.Emilię- klik
7.Olę- klik
8.Kamilę- klik
9.Dominikę- klik
10.Przemka- klik
11.Nikolę- klik
Pytania do was.
1. Co cię skłoniło do założenia bloga ?
2. Masz swojego idola ? Jak tak to kto ?
3. Ulubiona książka ?
4. Masz jakiś ulubiony blog ?
5. Który raz zostałaś/łeś nominowana/ny do LBA ?
6. O czym najbardziej lubisz pisać posty ?
7. Twoje zainteresowania ?
8. O czym lubisz czytać blogi ?
9.  Jaki jest twój ulubiony film ?
10. Ulubiona pora roku ?
11. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
I na dzisiaj to tyle. Zachęcam was do głosowania w ankiecie i do zobaczenia w następnym poście.
                                                                   Miłego wieczoru ♥









Brak komentarzy: