środa, 14 stycznia 2015

Films

                                                                  Hej Miśki

Przepraszam że tak długo nie pisałam, ale byłam bardzo zajęta nauką ( musiałam bardzo dużo poprawiać ). Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ mój blog się rozwija, a to wszystko dzięki wam. Jeszcze parę miesięcy temu nawet bym nie pomyślała, że mogę mieć tyle obserwacji, tyle wejść na bloga i tyle komentarzy, w ogóle nie liczyłam na to że kogoś zainteresuje mój blog, a tu taka wielka lista czytelników. Chcę przez to wszystko powiedzieć że bardzo wam dziękuje ♥ . Dobra a teraz temat, większość z was zagłosowała na filmy więc podam z 10 filmów, które moim zdaniem warto obejrzeć.
                                                                  Zaczynamy

1. Gwiazd naszych wina.


Piękny wzruszający  film, postawiłam go na pierwszy miejscu bo na to zasługuje. Naprawdę polecam.

2. Wild Child


Bardzo fajny film, jest o dziewczynie, która bardzo się zmieniła i pokazuje że czasem warto się zmienić, a przede wszystkim ten film opowiada o przyjaźni, która powstała przez przypadek i bardzo dużo wytrwała.

3. Monte Carlo


Film opowiada o spełnianiu marzeń i jak trudno do nich dążyć. W miedzy czasie spotykają je małe niespodzianki.

4. Kopciuszek- Roztańczona historia.


To historia o dziewczynie, która kochała tańczyć. Jej matka umarła i musiała zamieszkać u sąsiadki i jej dwóch córek. Tratowały ją jak służącą, ale mimo to nie zrezygnowała z tańca.

5. Tylko taniec
 
 


Dziewczyna chciała się dostać do szkoły tanecznej, ale jej nie przyjęli. Bała się o tym powiedzieć rodzinie, poszła do baru i się zaczęła użalać, porozmawiała z kelnerką i powiedziała że załatwi jej pracę w klubie tanecznym i tak zaczęła się jej droga z tańcem.

6. Step Up 4


Tańczyli wszędzie, mieszkali w domku który miał pond 100 lat, aż w końcu miasto chciało wyburzyć ten dom, a ich bunt odbywał się w formie tańca. Jeżeli ktoś kocha tańczyć to zrozumie ten film.

7.  Pokojówka na Manhattanie

 
Romantyczna historia. Kobieta pracuje jako pokojówka w pewnym hotelu, pewnego razu zakochuje się w jednym z gości hotelowych, zachęcam do oglądania warto obejrzeć.

8. Pamiętnik księżniczki.


9. Wredne dziewczyny.


Fajny film, można się pośmiać, ale ten film ma przekazanie, że nie warto być najlepszym i nie warto się wszystkim chwalić , bo potem wychodzą takie skutki jak w tym filmie.

10. Legalna blondynka.


Ten film chyba każdy obejrzał, ale jest fajny poprawia humor, dlatego uznałam że musi się tu znaleźć.
I z filmów to tyle mam nadzieje że chociaż jeden jest dla was nowy i z chęcią go obejrzycie.
 
                                                                   Cytat Dnia
" Nie masz wpływu na to, czy świat zrobi ci krzywdę, ale możesz wybrać, komu dasz się zranić."

                                                                    Piosenka
 
                                             
Aron Chupa- I'm an albatraoz- Bardzo fajna na różne imprezy.

I na dzisiaj to by było wszystko, głosujcie w ankiecie, komentujecie, obserwujcie i czytajcie.

                                          Jeszcze raz bardzo wam dziękuje ♥ 


Brak komentarzy: