niedziela, 4 stycznia 2015

Can a man change dramatically ?

                                                                      Hej Miśki ♥
Jak wam mija przerwa ?, mieliście jakąś imprezę oprócz tej sylwestrowej ? Mi jakoś ta przerwa przemija, a co do imprez to wczoraj była u mnie Oliwia na noc, tyle rzeczy razem zrobiłyśmy min : upiekłyśmy ciastka. Dobra napisałam jak mi przerwa mija a teraz przechodzimy do tematu : " Can a man change dramatically "-" Czy człowiek może się diametralnie zmienić ? " Moim zdaniem tak bo każdy ma szanse się zmienić, ale do tego potrzebuje bardzo dużo determinacji, siły i przede wszystkim chęci. Ja wiem że jest się bardzo trudno zmienić zaraz wam opowiem dlaczego.




Zmienić coś lub kogoś np. siebie.... Nie polega na tym że sobie powiem że się zmienię i gotowe, trzeba przejść bardzo długą drogę żeby tak się stało. Wiecie dlaczego tak trudno się zmienić ? Ponieważ wystarczy raz że nam się przypomni powód dlaczego chcemy lub musimy się zmienić i się poddajemy . Tak nie powinno być, ale niestety jest tak. Ja byłam bardzo zdeterminowana do tego żeby się zmienić. Jak teraz sobie porównam mnie z 4 klasy ,a  mnie teraz, to wygląda tak jakby to były dwie różne osoby, a czykolwiek tamta ja w 4 klasie była prawdziwa. Ja byłam zmuszona się zmienić, bo musiałam się bardzo dużo rzeczy nauczyć, a przede wszystkim musiałam nauczyć się bronić. Ja nie miałam za kolorowo w rodzinie i ogólnie w życiu ( niestety ) najgorsze było to że nikt mnie się nie zapytał czy chcę się zmienić, dla mnie to było najgorsze.
Mam nadzieje że dzięki temu postowi coś zrozumieliście i postanowiliście.  Mam dla was jeszcze małą niespodziankę, wczoraj z Oliwą i Martyną byłyśmy na sesji zdjęciowej i mam dla was parę zdjęć.

























I na dzisiaj to tyle, zachęcam was do głosowania w ankiecie, bo tak jak napisałam wcześniej to wy decydujecie o czym jest następny post :).
                                                     
                                                                  Miłego Dnia ♥

Brak komentarzy: