poniedziałek, 19 stycznia 2015

"Plastics"

                                                                 Hej Kochani ♥

Co tam u was ? Jak wam minął  weekend ? Mi nawet nie najgorzej, teraz jestem chora i dzisiaj nie było mnie w szkole.... Dzisiaj przychodzę do was z postem chyba mało znanym, ale postanowiłam go poruszyć, "Plastics". Żeby od razu było jasne nie napiszę tutaj o plastiku, to jest potoczna nazwa, nawiązująca do tego o czym chcę dzisiaj napisać. W dzisiejszym poście, chodzi przede wszystkim o to by uświadomić, młodym dziewczynom że nie muszą nakładać na siebie tonę tapety, żeby wyglądać ładnie. Wiem, że każda z nas chcę być piękna, chce podobać się innym, chce być lubiana przez większość, chce się czuć ładną. Ale makijaż nas nie upiększam, dla mnie makijaż to maska pod którą się skrywamy. To przykre jak 10-latka przychodzi do szkoły z pełnym makijażem, a potem w przyszłości mniej więcej będzie wyglądać tak.


 
 
Wiem z własnego doświadczenia, że nakładanie na siebie tapety nie musi być przyczyną chęci bycia ładną. To może być powód, o którym my nie wiemy jak np. chęć zakrycia swojej twarzy, albo sposób ukrywania swoich emocji ( pewnie nie wiecie o co chodzi ) wytłumaczę to. Jakaś dziewczyna ma swoje problemy i swój ból, swój smutek próbuje zakryć tym makijażem ( o ile można to tak nazwać )
Dla mnie, każdy jest piękny na swój sposób i nie trzeba nakładać na siebie nie wiadomo ile makijażu, że by ładnie wyglądać. Pamiętajcie najlepszy makijaż to naturalny makijaż :)




                                                                  Cytat Dnia
" Ludzie nie płaczą dlatego, że są słabi. Płaczą, bo byli silni zbyt długo "

                                                                 Piosenka


Piękna i wzruszająca piosenka, za każdym razem kiedy jej słucham płaczę.

I na dzisiaj to tyle, zachęcam was do głosowania w ankiecie :*
   
                                                                       Miłego Dnia ♥




Brak komentarzy: