czwartek, 1 stycznia 2015

New year. Addiction.

                                                                            Hej Miśki :)
Jak wam minął sylwester ? mi jakoś nawet dobrze.  Prze połowę mojej zabawy sylwestrowej, musiałam się opiekować 6-letnimi dziećmi ( to była masakra ), dopiero gdzieś tak o 23 zaczęłam się dobrze bawić. Od razu chcę was przeprosić że post jest tak późno, ale impreza trwała do 5 rano i dzisiaj prawie cały dzień przespałam. Ja wczoraj napisałam w swoim pamiętniku moje postanowienia na nowy rok ( mam zamiar je spełnić, a czykolwiek będzie trudno ), wymienie wam tylko kilka moich postanowień, bo jest ich naprawdę dużo.
- Chcę rozwijać swoją pasję. ( Taniec)
- Chciałabym zmienić swoje życie, oczywiście na lepsze.
- Chcę chociaż na chwilę przestać się przejmować swoimi problemami.
- Chcę dążyć do spełnienia swoich marzeń, to jest bardzo trudne w moim przypadku. ( Bardzo szybko się poddaje.
- Chcę być bardziej pewna siebie.
Mam więcej tych postanowień, ale nie będę was zanudzać tym, jeśli wy macie jakieś postanowienia, napiszcie je w komentarzach.  ( Dzisiaj są dwa tematy )




                                                                    Addiction
Widziałam że większość zagłosowała na ten temat więc , dzisiaj go omówię, a mianowicie jest to
" Addiction" - " Uzależniania". Uzależnienia są różne, mogą być od alkoholu, samookaleczania się, palenia papierosów, itd.... Wymieniałam te poważne uzależnienia, ale to może też dotyczyć banalnych rzeczy jak np. od grania na komputerze, oglądania telewizora czy przeklinania. Niby banalne rzeczy, ale one są poważne. Mogą mieć wpływ na zdrowie, samo poczucie, a nawet na zachowanie. Można łatwo poznać, kiedy ktoś jest uzależniony, np. po zachowaniu tej osoby. Jak jakaś osoba nie dostanie piwa, albo ktoś nie będzie mógł pograć na komputerze, a jego zachowanie będzie skandaliczne, czyli np. będzie czymś rzucał, zacznie się bardzo wkurzać, lub zacznie przeklinać, to znaczy że ta osoba jest uzależniona od tego. Wtedy najlepszym rozwiązaniem, będzie się udanie do psychologa. Z tego co tu wymieniłam to chyba najgorsze jest się uzależnić od samookaleczania, ponieważ jeżeli raz się to zrobi to później ciężko przestać, bo za każdym razem, gdy się coś stanie to ta osoba, będzie się cięła ( a jedno cięcie za dużo i może już nie być tej osoby).




I na dzisiaj to tyle , pamiętajcie, każde uzależnienie jest poważne i trzeba go tak traktować, zachęcam was do głosowania w ankiecie, to wy wybieracie o czym jest następny post ( ja tylko podaje propozycje ). Chcę wam powiedzieć że następny post będzie trochę później, bo nie będzie mnie w domu.
                                                         Miłego Wieczoru ♥

Brak komentarzy: