piątek, 12 grudnia 2014

Tag: 15 przypadowych pytań

                                                                 Hej Miśki
co tam u was jak miną tydzień ?, mi kiepsko ( mam bardzo słabe oceny ) i w ogóle ten tydzień zaliczam do najgorszych dni. Ostatnio były dość poważne posty, więc dzisiaj coś na rozluźnienie :) .
                                                           
                                                         15 Przypadkowych Pytań
1. Jakie są twoje zainteresowania ?
Mam bardzo dużo zainteresowań, ale przede wszystkim taniec i pływanie.

2. Twoja ulubiona książka ?
Pamiętnik księżniczki.

3. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
 Najbardziej lubię szkicować.

4. Dlaczego założyłaś bloga ?
Bo dzięki niemu mogę opisać siebie, mogę pomagać innym i strasznie mi się podoba pisanie postów, nigdy nie będę żałować że założyłam bloga, bo teraz jest to najważniejsza rzecz dla mnie, która bardzo mi pomogła.

5. Gdybyś mogła cofnąć czas, co byś zrobiła ?
Przede wszystkim nie zrobiłam bym pewnych rzeczy w moim życiu. ( których teraz bardzo żałuje )

6. Jakiej muzyki słuchasz ?
Różnie to bywa u mnie, ale najczęściej rapu.

7. Kto jest twoim ulubionym piosenkarzem\zespołem ?
Mam bardzo dużo ale z tych najważniejszych to: Demi Lovato, Selena Gomez, Amfa, Lales, Aksa, KaeN.

8. Gdybyś mogła spełnić jedno marzenie, jakie to by było ?
Szczerze, chciałabym być szczęśliwa.

9. Czy dla ciebie jest ważne ile masz znajomych ?
NIE, bo to nie o to chodzi ile ma się znajomych, tylko ile z nich jest prawdziwych.

10. Co jest dla ciebie ważne w ludziach ?
Szczerość, zaufanie i osobowość.

11. Jakie są twoje ulubione przedmioty w szkole ?
Technika i basen.

12. Twój ulubiony nauczyciel ?
Moim ulubionym nauczycielem jest: moja wychowawczyni, pani z polskiego, techniki i basenu.

13. Co dla ciebie jest ważne w życiu ?
Szczerość, dotrzymywanie słowa, zdrowie i szczęście.

14. Czy się malujesz do szkoły ?
NIE, NIE i jeszcze raz NIE.

15. Co sądzisz o malowaniu się do szkoły ?
Jest to bezsensu bo każdy jest naturalnie piękny i nie trzeba nakładać tony tapety żeby ładnie wyglądać.

I na dzisiaj to tyle odpowiadajcie też na te pytania w komentarzach i jeżeli macie jakieś pomysły na posta to możecie też je napisać.
                                                                   Miłego wieczoru ♥

Brak komentarzy: