poniedziałek, 8 grudnia 2014

Święta

                                                                  Hej Kochani 
Jak wam minął weekend ? mi kiepsko, dlatego że odwiedziła mnie osoba za którą niezbyt przepadam. Dobra przechodzimy do tematu Święta. Czujecie już ten klimat świąt ? ja tak i przyznam szczerze że w tym roku nie mogę się ich doczekać, ponieważ będę je spędzała inaczej niż do tej pory. Może na początek napiszę czym są dla mnie święta.  Moim zdaniem święta to czas magiczny, wszyscy są dla siebie mili, uśmiechnięci i są naładowani pozytywną energią. Ja uważam że święta nie opierają się na samych prezentach, wręcz bym powiedziała że one są najmniej ważne, dla mnie najważniejsze w wigilii jest atmosfera i dobrze spędzony czas z rodziną. W tym roku święta obchodzę inaczej bo nie z całą rodziną..

Kiedyś nie lubiłam świąt, ponieważ uważałam że są sztuczne, na niby i nie są prawdziwe. Dlatego że zazwyczaj spędzałam święta z całą rodziną i z niektórymi członkami rodziny nie miałam zbyt dobrego kontaktu. No więc jak przez cały rok się nie dogadywałam z tą osobą i naglę w święta, w ten jeden jedyny dzień jesteśmy dla siebie mili i sobie składamy życzenia, to ani ta atmosfera nie była prawdziwa, a ni te życzenia nie były szczere. Ja teraz mam podobny pogląd na święta ale coś się zmieniło, przez ten czas i trochę tak jakby bardziej się w to wszystko angażuje.

Ja napisałam co myślę na temat świąt, a wy jeśli chcecie się podzielić swoją opinią to napiszcie w komentarzach :) . Na dzisiaj to było by tyle jeśli macie do mnie pytanie to tu możecie się zemną skontaktować.
Poczta-kenia_machalica_01@interia.pl.
Facebook- klik
Ask- klik
                                                             Dobranoc ♥






Brak komentarzy: