środa, 3 grudnia 2014

My Opinion

                                                                    Hej Miśki
Jak pewnie zauważyliście ostatnio są dość poważne posty na temat różnych problemów w życiu i jeszcze przez pewien czas będą się pojawiały takie posty bo stworzyłam tego bloga z 3 powodów :
1. Żeby dzielić się moją opinią na różne tematy.
2. Żeby pomagać innym ludziom w swoich problemach. ( być może tu znajdą pomoc )
3. Kocham prowadzić swojego bloga. ( Mój blog to 2 najważniejsza rzecz na świecie )
Dobra przechodzimy do tematu " My Opinion"- "Moja Opinia". Nie mam zamiaru tutaj pisać o jakiejś rzeczy, zresztą zaraz zobaczycie dlaczego taki temat. Każdemu coś nie pasuje, nie ma takiej osoby która by wszystko lubiła, bo w zasadzie każdy z nas czegoś nie lubi, nie toleruje, nie chcę czegoś robić nie lubi jakiejś osoby, okej. To dobrze że czegoś nie lubimy, bo gdybyśmy wszystko lubili to nasze życie by straciło sens. Zapewne każdy z nas ma swoje zdanie o kimś lub o czymś to dobrze, ale czasem warto zachować swoją opinię dla siebie.

Ostatnio spotkałam się z taką sytuacją że w jednej z klas była dziewczyna która się wyróżniała, wszyscy mówili głośno na jej temat obrażali ją, naśmiewali się z niej, poniżali , wymyślali różne głupie żarty na jej temat i ja jako jedyna stanęłam w jej obronie i wszyscy byli zdziwieni bo zazwyczaj siedziałam cicho i starałam się nie wtrącać, ale w końcu powiedziałam stop, sama wiem jak to być poniżaną, wyśmiewaną i obrażaną przez swoją klasę i naprawdę nikomu nie życzę takiej sytuacji. Każdy powinien mieć swoje zdanie na jakiś temat, ale jeżeli ta opinia ma kogoś urazić to lepiej ją zatrzymać dla siebie, jeżeli ten post czyta osoba która wyśmiewa się z kogoś to postaw sie na jej miejscu i zobacz czy tobie by było miło jak by się z ciebie tak ktoś wyśmiewał.

Ja nienawidzę ludzi którzy robią pośmiewisko z innych tylko dlatego żeby każdy go lubił, dla mnie takie osoby nie mają za grosz rozumu i jakiejkolwiek inteligencji. Bo mądry człowiek nie poniża drugiej osoby dla zabawy, nie robi drugiej osobie krzywdy dla popisania się przed znajomymi.
Ja mam takie zdanie na temat tego a wy jak sądzicie ?
Jeśli macie jakiekolwiek pytanie, macie jakiś problem z którym nie umiecie sobie poradzić to tu możecie się ze mną skontaktować obiecuję że pomogę lub odpowiem na pytania.
Poczta- kenia_machalica_01@interia.pl
Facebookklik
Askklik
                                                                    Miłego wieczoru :) ♥

Brak komentarzy: