czwartek, 25 grudnia 2014

My christmas/ LBA

                                                                        Helo
Jak wam mijają święta ? tak jak mówiłam, teraz przyjechałam i piszę posta. Pewnie zauważyliście że post jest trochę wcześniej, dlatego że wcześniej wróciłam. Dzisiaj chcę wam opowiedzieć jak minęły mi święta i o nominowaniu mnie do LBA, a więc zaczynamy.
                                                                     Moje święta
W tym roku obchodziliśmy inaczej święta bo się trochę pozmieniało, było mniej osób przy stole, jechaliśmy wcześniej do domu ( święta obchodzimy u babci ). Ogólnie rzecz biorąc te święta były strasznie ponure, smukłe i w ogóle nie było tej magii świąt, która powinna być.  Ja za świętami nie przepadam, a po tych świętach stwierdzam że święta są bez sensu.  Święta to czas gdzie każdy powinien być szczęśliwy, życzliwy, miły i zadowolony z życia, a u nas było na odwrót, te święta jakoś nie były zbytnio wyjątkowe. Moje prezenty są super, ale tak jak napisałam w poprzednim poście, dla mnie prezenty są najmniej ważne. A jeżeli kogoś interesuje co dostałam na święta to jest to Samsung Galaxy Tab 4 i neonowe słuchawki.

                                                                        LBA
Co to jest ? - ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Do LBA nominowała mnie Paulina, a oto jej pytania :
1.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga ?
Ponieważ miałam bardzo dużo problemów, każdy chciał  żebym go założyła i po za tym lubię pisać o moim życiu, teraz nie żałuję bo ten blog bardzo mi pomógł.
2.Czy ozdabiasz pokój na święta ?
Czasami.
3.Twój ulubiony kolor ?
Mam dwa: czarny i biały.
4.Jesteś bardziej leniwa, czy może aktywna ?
Stwierdzam że jestem bardziej aktywna.
5.Twoja ulubiona potrawa ?
Nie wiem ( mam bardzo mało )
6.Twój ulubiony zapach ?
Jabłko- Cynamon.
7.Czy masz ulubionego bloga ?
Tak jest nim blog Martyny.
8.Posiadasz zwierzątko ?
Tak psa i papugę.
9.Lubisz napoje gazowane ?
Mogą być, a czykolwiek nie przepadam za nimi.
10.Czy masz rodzeństwo ?
Tak, siostrę.
11.Jesteś bardziej towarzyska, czy jesteś bardziej samotniczką ?
Nie ukrywam lubię być sama.
Ja nominuję :
Martynę- klik
Oliwię-klik
Klaudię-klik
Dominikę-klik
Weronikę- klik
Nienormalnie kolorowo-klik
Nikolę-klik
Więcej nie dam rady ( to naprawdę trudne )
Pytania do was :
1. Dlaczego założyłaś bloga ?
2. Czy umiała byś zrezygnować z swojego bloga ?
3. Twój ulubiony przedmiot szkolny ?
4.Co cię skłoniło do założenia bloga ?
5. Twoja ulubiona książka ?
6.Masz jakiś ulubiony blog ?
7.Oczym najbardziej lubisz pisać posty ?
8.Twoje zainteresowania ?
9.Jakie blogi lubisz najbardziej czytać ?
10.Twój ulubiony film ?
11. Oceń mój blog w skali 1-10, uzasadnij dlaczego.
I na dzisiaj to tyle.
                                                                    Dobranoc ♥






Brak komentarzy: