wtorek, 16 grudnia 2014

Czy ja jestem nie widzialna ?

                                                                      Hej Kochani
Dzisiaj jest post dość znany z tego problemu, więc pewnie zadajecie sobie sami to pytanie, a ja dzisiaj mam zamiar wam odpowiedzieć na to pytanie i trochę wam w jakiś sposób pomóc. No więc pytanie brzmi " Czy ja jestem nie widzialnia ? " no wiec zaczniemy od tego, kiedy to pytanie się pojawia. Najczęściej wtedy gdy liczymy na jakąś osobę i ona nas zawodzi, albo gdy ktoś ważny nie zwraca na nas uwagi. To pytanie oznacza że kogoś musiało bardzo zaboleć, zachowanie jakiejś osoby. Ta zraniona osoba czuje się samotna, niewidzialna, porzucona.....

Ale jeżeli ta osoba jest silna to robi wszystko żeby się wyróżnić, dlatego żeby ktokolwiek się nią zainteresował. To w pewien sposób wołanie o pomoc, jest to wbrew pozorom smutne, że taka osoba posunęła się do takich kroków. Bo tak naprawdę taka osoba musiała się diametralnie zmienić, musiała zapomnieć o tym jaka jest naprawdę i stworzyć na nowo całą siebie. Musiała zacząć się wyróżniać, a to jest naprawdę trudne.

Jeżeli wy zadajecie sobie pytanie czy jesteście niewidzialni, to odpowiedź brzmi nie. Tak naprawdę ktoś cię widzi, ktoś się o ciebie martwi, ale nie chce ci tego pokazać, wiem to z doświadczenia. Więc zawsze wierzcie w siebie i pamiętajcie zawsze znajdzie się ktoś kto was widzi i podziwia was za to że jesteście tak bardzo dzielni. I to na dzisiaj było by tyle.
                                                                         Miłego Dnia :)

Brak komentarzy: