piątek, 19 grudnia 2014

Czy płacz jest dobry ? / Jak mineła wigilia klasowa.

                                                                      Hej Miśki
Jak wam minęła dzisiejsza wigilia klasowa ? Moja wigilia klasowa nie zbyt mi się podobała. W ogóle na początku przypomniały mi się nasze  święta od 4-6 i zaczęłam płakać. Bo te święta znacznie się różniły od tamtych. Tam wszyscy się czuli jak wielka jedna rodzina, przychodziliśmy po to żeby miło spędzić czas, żeby pogadać i żeby się dobrze bawić. A teraz wydawało mi się że moja klasa czekała tylko na prezenty i że nic więcej ją nie obchodziło. Oczywiście nie wiem czy tak jest na 100% ale tak mi się wydawało. Dla mnie osobiście prezenty są najmniej ważne, bo w świętach jest ważne spędzenie czasu z rodziną a nie upominki jakie dostajemy. Ja na wigilię klasową dostałam super zeszyt, ale ja to potraktowałam jak pamiętnik i dostałam przepiękny naszyjnik w pięknym pudełku. A to wszystko dostałam od mojej wychowawczyni.( Wylosowała mnie). I dzisiaj dostałam jeszcze prezent od Martyny, jej prezent jest bardzo wyjątkowy, przede wszystkim dostałam od niej karty na których są przyklejone karteczki z różnymi cytatami, które mnie wspierają i dostałam od niej piękną i fajna bluzkę z napisem Collect Moments Not Things ( Zbieraj Chwile a Nie Rzeczy).
                                                          
                                                               A teraz drugi temat
Czy waszym zdaniem płacz jest dobry ? Moim zdaniem czasem tak, bo pozwala nam wyrzucić to co czujemy, to co nas boli, to co nas krzywdzi. Płacz bym powiedziała jest bardzo dobry, ale gdy jest się samemu. Ja staram się nigdy nie płakać w miejscu publicznym chyba że coś naprawdę mnie zabolało, albo skrzywdziło. Jak na przykład w szkole mi się coś stanie, ktoś mnie obrazi, powie coś głupiego na mój temat to ja nie płacze przy tej osobie a ni w szkole. Wtedy ta osoba widzi że mnie to zabolało i będzie jeszcze gorzej, więc staram się jak już płakać po szkole. Co prawda to też nie jest dobra metoda. Najlepiej swoje emocje wyrzucić z siebie, gdy jest się samemu, bo w obecności innych czasem to się źle kończy. Co prawda płacz to nie oznaka słabości, ale nie którzy tego nie rozumieją.


I na dzisiaj to by było wszystko głosujcie w ankiecie, piszcie w komentarzach jak wam minęła wigilia klasowa i co wy sądzicie o płaczu. Przez tydzień nie będę mogła pisać bo nie będzie mnie w domu, ale obiecuję że jak wrócę to od razu napiszę.
                                                                   Dobranoc ♥


 
 
 
 

Brak komentarzy: