sobota, 2 sierpnia 2014

Odpoczynek w Ustroniu

hej dzisiaj miał być blog w ogóle o czymś innym, ale postanowiłam że zrobię dzisiaj post o mojej wycieczce do Ustronia, chciałabym też poruszyć pewną sprawę na temat tego że niby od pewnej blogerki ściągam posty, co jest kompletną bzdurą ( może na początku tak było ale to tylko dwa posty i to było rok temu teraz sama wymyślam posty i proszę nie wierzcie tej blogerce a to że czasami mamy podobne posty to już nie moja sprawa , może ona sobie tak myśleć że ja niby kradnę jej posty ale to jest zwykłe kłamstwo i bardzo proszę nie wierzcie w te plotki które ona rozsiewa.) Dobra a teraz przechodzimy do tematu dzisiaj o 12 rano pojechałam do Ustronia było super bo mogłam miłych wspomnień ) później poszliśmy nad rzekę się kąpać i popowspominać kolonie,( w czasie pobytu na koloniach odwiedziliśmy to miejsce i mam bardzo dużo robiliśmy parę zdjęć oto jedno z nich
Bardzo się cieszyłam z tego powodu że się wybraliśmy na tą wycieczkę bo mogłam spędzić czas z mamą a uwierzcie mi że rzadko z nią spędzam czas , dla tego takie chwile są dla mnie bardzo, ale to bardzo ważne bo mogę te chwile spędzić właśnie z nią, później zrobiliśmy grilla co prawda wszyscy się na nas patrzeli jak byśmy byli kosmitami ale mnie już nie obchodzi opinia innych ( zmieniłam moje motto życiowe). Jak wracaliśmy do domu to zapała nas burza lało tak jakby chmura się urwała, błyskało się na wszystkie strony i tak grzmiało że nasze psy Pusia i Fidel pochowały s ię pod fotel. i tak minął cały dzień.

Dobra a teraz zrobię mini play listę

Krawella- Enjoy the ride
 
 
Dawid Kwiatkowski- Nie zmienisz mnie

Dawid Kwiatkowski feat Patryk Kumór - Mój świat
 
 
Indila- S.O.S

Cher Lloyd- Witch ur love

 
Dobra macie małą paly listę żeczę wam miłych i fajnych snów dobranoc, mam nadzieje że podobał się wam ten post piszcie w komentarzach o czy ma być kolejny post :)

3 komentarze:

Unknown pisze...

Zazdroszczę wyjazdu do Ustronia, śliczne zdjęcie :3
Uwielbiam te piosenki!
Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

Unknown pisze...

Śliczne zdjęcia ;D o moje ulubione piosenki <33
Świetny blog :D
Zapraszam do siebie :
http://dobieszowa.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ustroń <3 Piękne miasto <3
http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/