poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Głosowanko

Hej mam dla was  trochę przykrą wiadomość dla mnie to był szok, niestety ktoś zna moje hasło do oto tego bloga i już mi narobił kłopotów bo skopiował czyjeś posty , jak dobrze wiecie ja jeszcze nigdy czegoś takiego nie zrobiłam , mam prośbę jeśli ten ktoś to teraz czyta nie wchodź więcej na mojego bloga i nie rób mi więcej złej opinii już zmieniłam hasło więc nie masz jak teraz wejść , a ciebie Magda najmocniej przepraszam za to nieporozumienie, o to jej blog klik jest bardzo fajny.
Dobra a teraz przechodzimy do tematu Głosowanko dzisiejszego posta chcę zrobić w formie zabawy podam wam parę różnych rzeczy a wy w komentarzach odpowiecie no to zaczynamy.

1. Co jest leprze Vansy czy Conversy ? 

2.Belieber czy Selenator ?

3.Zagraniczne czy polskie piosenki ?

4.Wild Child czy Wkręceni ?

5.Rolki czy Rower ?

6.Siedzenie w domu czy na dworze ?

7.Stawiasz na naturalność ?

8.Co leprze Mocny makijaż czy delikatny ?

9. Lubisz sukienki ?
 

10.Rap czy Pop ?

11.Spodnie czy Spódnica ?

12.Wiosna czy Jesień


13.Szpilki czy Koturny ?


14.Kręcone włosy czy Proste ?

15.Jasne czy Ciemne kolory ?

16.Pesymistka czy Optymistka ?

17.Facebook czy Twitter ?

18.Lubisz szkołę ?

19.Wolisz spędzić wakacje w Kraju czy Za granicą ?

20.Pies czy kot ?

Dobra macie tu dwadzieścia pytań odpowiadajcie na nie w komentarzach  i jeszcze raz chciałabym bardzo przeprosić za to nie porozumienie mam nadzieje że nikt więcej nie wkradnie się na mojego bloga :) przy okazji piszcie w komach o czym ma być kolejny post .





Brak komentarzy: