piątek, 15 sierpnia 2014

Czy zmiany są dobre ?

hej dzisiaj przychodzę do was z trochę oklepanym postem, no ale coś mi mówi że muszę go napisać dzisiejszy temat to Czy zmiany są dobre ? jedni mówią że tak a drudzy że nie według mnie to bywa różnie bo to zależy co chcemy zmienić, jeżeli chcemy coś zmienić w sobie to dobrze bo wtedy wiadomo że dostrzegasz swoje wady , ale jeżeli ktoś chcę zmienić coś w twoim życiu to już jest złe , bo na przykład jesteś jeszcze młody/a i mieszkasz z rodzicami albo jednym rodzicem i nagle oni ci oświadczają że chcą się wyprowadzić, ja za taką zmianę nie uważam dobrą, bo wtedy tracisz wszystko to na czym ci zależy, przyjaciół, bliskich, miejsca w których tyle się zdarzyło i szkołę na której pewnie zależało ci  że by się dostać do niej. Ja osobiście nie popieram takich zmian bo one niszczą wszystko. Ja teraz mam podobnie jak przed chwilą opisałam moja mama chcę wyjechać do Niemiec tylko ona sobie nie zdaje sprawy ile ja stracę, praktycznie rzecz biorąc mam bardzo dużo do stracenia np. szkołę do której tak bardzo chciałam się dostać że nie spałam dzień i noc aż do tego czasu kiedy nie ogłoszą wyników, albo miejsca w których się tyle cudownych chwil wydarzyło ja np. pamiętam jak pierwszy raz próbowałam jeździć na rolkach , to jest cudowne wspomnienie co prawda dużo razy się wywalałam, ale dzięki temu teraz umiem bardzo dobrze jeździć. Ale najważniejszą i najcenniejszą rzeczą którą mogę stracić to przyjaźń , za to bym dużo dała bo dla mnie  drugą najważniejszą i najcenniejszą rzeczą jest właśnie przyjaźń jej nie da się kupić , wygrać, czy zrobić na przyjaźń trzeba pracować i chyba to mnie najbardziej boli że na coś się pracowało wiele lat i nagle można to stracić, dlatego mam podzielne zdanie na temat zmian , pamiętam jak się musiałam zmienić bo chciałam się komuś dopasować i to był błąd bo powinnam zostać sobą a jak już to sama muszę chcieć i wiedzieć co zmienić.

I to na dzisiaj tyle mam nadzieje że coś zrozumieliście z tego posta, bardzo bym chciała podziękować tym co regularnie odwiedzają mojego bloga , pewnie zauważyliście zmiany , piszcie w komach czy wam się podobają te zmiany i jak macie pomysły na fajne posty to też napiszcie w komach , Miłego dnia :)

Brak komentarzy: