niedziela, 17 sierpnia 2014

Paznokcie

Hej wam. Dobra  przechodzimy do tematu Paznokcie , a więc od niedawna interesuje się malowaniem paznokci, tak dokładnie to się zaczęło na koloniach ♥( które były zaje fajne i dały mi dużo do myślenia). Dzisiaj chcę wam opowiedzieć o technice i sposobach malowania paznokci. Mi nie podobają się zwykłe pomalowane paznokcie ( na jeden kolor) ja zawsze musze mieć paznokcie kolorowe np. jeden palec mam pomalowany na inny kolor albo maluje jednym lakierem do połowy  i innym drugą połowę. Dobra zaczynamy.

1. Pierwszy sposób na pomalowanie paznokcie jest bardzo łatwy, a mianowicie ten sposób to metoda gazetowa.
Do tej metody będą wam potrzebne : biały lakier, kawałki gazety i spirytus. Dobra najpierw musicie pomalować paznokcie białym lakierem i poczekać aż wyschnie , następnie zamocz kawałek gazety w spirytusie i przyciśnij mocno do paznokcia trzymaj ten kawałek około minuty. I proszę jeśli nie wiecie czy wam się udało to porównajcie paznokcie do tego zdjęcia.

2.Ombre neonowa tęcza. Do Ombre będą wam potrzebne : Biały lakier, neonowe lakiery , specjalne gąbki do paznokci ( chyba też można zrobić zwykłą gąbką , ale nie wiem bo nigdy nie robiłam zwyczajną gąbką) , zmywacz , utwardzacz i kawałek tektury albo kartki . Najpierw pomaluj paznokcie na biało poczekaj aż wyschną, następnie nałóż dwa neonowe lakiery na kartkę, tekturę koło siebie i zamocz w nich kawałek gąbki zaraz po tym delikatnie przyciskaj na paznokcie jeżeli lakieru zabraknie na gąbce możesz pomalować znowu gąbkę ale na tych śladach co były. poczekaj aż wyschnie i jeżeli wyjechałaś na skórkę weź cienki pędzelek i zamsz nie potrzebny lakier na skórkach następnie pomaluj paznokcie utwardzaczem i gotowe jeśli nie wiesz czy ci wyszło porównaj paznokcie do tego zdjęcia.
       
3. Tak w zasadzie to mój własny pomysł na paznokcie i chcę wam o nim opowiedzieć , potrzebne wam będą: 3 różne lakiery i baza, a no i oczywiście patyczki do uszu i zmywacz żeby zmazać jak się wyjedzie na skórki. Zaczynamy od tego że malujemy paznokcie bazą i czekamy aż wyschnie, następnie malujemy paznokcie na jeden wybrany kolor, ale co jest bardzo ważne mały palec zostawiamy nie pomalowany (u obu rąk) czekamy aż wyschnie lakier i nakładamy na paznokcie inny kolor tylko trochę wyżej i znowu nie malujemy małego palca, później znowu nakładamy ten pierwszy lakier i czekamy aż wyschnie i nadal mały palec nie ma być pomalowany , później znowu nakładamy ten drugi lakier i czekamy aż wyschnie , a teraz weź ten trzeci lakier i pomaluj ten mały paznokieć (u obu rąk ) i proszę gotowe , pokaże wam zdjęcie żebyście  mogli porównać


Ja akuratnie wybrałam niebieski, różowy i zielony ale te kolory mogą być różne, podałam wam 3 sposoby na paznokcie mam nadzieje że wam się przydadzą , piszcie w komach co myślicie o tym poście i czy macie pomysły na następny post miłego dnia :)

Brak komentarzy: