wtorek, 19 sierpnia 2014

Szkoła- co będzie wam potrzebne ? i ważna wiadomość

Hej dzisiejszy temat to "Szkoła- co będzie mi potrzebne ? i ważna wiadomość". Powiem wam co będzie mi potrzebne i pokaże i może opisze moje rzeczy do szkoły, przy okazji na końcu napiszę krótką i ważną wiadomość. Ok, czy wy też nie możecie się doczekać rozpoczęcia roku szkolnego , ja bardzo bo akuratnie jestem też podekscytowana bo idę do 1 gimnazjum i dojdą mi nowe przedmioty i dlatego się cieszę a zarazem boję , ale nie o tym ma być post. A więc teraz wam pokaże moje rzeczy

                                                                             Zeszyty

1.Biologia.
                            
Ma 80 kartek, ma już namalowany margines , jest w kratkę, jeśli ktoś jeszcze nie kupił zeszytu do biologii to polecam zeszyty z firmy Dan-MARK są bardzo wytrzymałe i nie wypadają kartki.

2.Chemia

3.Fizyka
                                      

4.Geografia
                                           

5.Historia
                                      

6.Informatyka
                                      

7.Język Angielski
                                

8.Język Polski
                                

9.Matematyka
                                

10.Język Rosyjski
                                
Ma 60 kartek, jest w linię i ma margines , niestety w tym roku klasy sportowe i informatyczno-matematyczne mają rosyjski zamiast niemieckiego nie wiem po co nam no ale cóż .

11.Technika
                              
12. Mój własny dodatkowy zeszyt do rosyjskiego

                               
Więc jak widzicie większość moich zeszytów jest z firmy Dan-MARK , naprawdę są bardzo dobre i w miarę tanie można je kupić w Realu .
                                        
                                         Piórnik i co powinno się w nim znajdować
To mój piórnik
                               
1.Ołówki ja mam ich cztery
                              

2.Długopisy mam trzy
                             

3.Pióro mam jedno
                             

4.Podkreślacie mam cztery
                             

5.Taśma i gumka do gumowania
                             

6.Temperówka
                            

7.Korektor
                           

8.Ekierka która zastępuje też linijkę
                           

9.Żelopisy
                          

A to moja torba
                           

Mam nadzieje że wam pomogłam dobrać rzeczy do szkoły , a teraz ta ważna wiadomość tak jak kiedyś napisałam mam dodawać posty co dwa dni , ale następny post wypada w piątek i ja wyjeżdżam nad morze więc prze co najmniej tydzień mnie nie będzie a to oznacza że nie będzie nowych postów, ale obiecuje wam że jak przyjadę to od razu napiszę , kolorowych snów i macie tu kilka moich zdjęć , liczę na komentarze w sprawie posta :).
                                      










Brak komentarzy: