środa, 25 lutego 2015

Czy to że jestem inna, znaczy gorsza ?

                                                                    Hejo
Co tam u Was ? Jak tam ferie, albo szkoła ? U mnie nawet wszystko ok, dziwnym trafem, nawet w szkole. Jak widzicie dzisiejszy post ( jak dla mnie ) jest dość poważny. Wiem, że cały czas czekacie na post z przepisami, ale jak na razie nie mam czasu go zrobić, obiecuje Wam, że pojawi się w weekend.
Dobra przechodzimy do tematu " Czy to że jestem inna, znaczy gorsza ? " Większość osób na świecie, tak jak i te, z którymi stykam się, na co dzień oceniają ludzi po wyglądzie, a większość z nas ubiera się, tak jak chce. Więc nie każdemu musi się to podobać, ale to, że się ubieramy jak chcemy powoduje, że stajemy się innymi, wyróżniamy się i wiem też, że większości ludziom, to przeszkadza.




Ale tu nie chodzi tylko o wygląd, bo ludziom wszystko przeszkadza : charakter, zachowanie, styl ubierania, a przecież dla wszystkich powinno się liczyć to, co ma się w środku, a nie na zewnątrz. Większość ludzi tego nie rozumie. W człowieku nie jest najważniejsze, to, czy jest najmądrzejszy, czy wszystko potrafi  i, czy jest super lubiany i popularny. W człowieku powinno się liczyć, to, ile ma dobra w sobie, czy jest szczery lub wyrozumiały, czy potrafi docenić drugiego człowieka i, czy jest wstanie pomóc każdej osobie ( chodzi mi tu o wszystkich w sensie, że nawet pokłóconej osobie )
Jeżeli chodzi o mnie, to dla mnie nie liczy się wygląd, tylko środek człowieka ( ale nie tak dosłownie)
I z tematu to tyle.

                                                             Cytat Dnia
" Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy. "

                                                                    Piosenka
I na dzisiaj to tyle
                                                          Miłego Wieczoru ♥



Brak komentarzy: