niedziela, 8 lutego 2015

50 Cytatów

                                                               Hej, hej, hej :)

Co tam u was ? Jak spędzacie weekend, albo ferie ? Ja przedwczoraj byłam na lodowisku, było świetnie.
 Widzę że zagłosowaliście na cytaty, ja osobiście uwielbiam takie posty. Od razu mówię, większość cytatów będzie smutna. Ostatnio mam taki nastrój i dużo czytam takich smutnych cytatów. Dobrze, przechodzimy do tematu.
                                                                  Cytaty

1. " Najpiękniejszy uśmiech jest wtedy, gdy uśmiechają się również oczy."

2. " Możesz zamknąć oczy na rzeczy, których nie chcesz widzieć, ale nie możesz zamknąć
serca na rzeczy, których nie chcesz czuć."

3. " Człowiek musi być wystarczająco dojrzały, aby przyznać się do swoich błędów.... wystarczająco inteligentny, aby coś z nich wynieść.... i wystarczająco silny, aby je naprawić."

4. " To okropne uczucie, kiedy błędy z przeszłości, takie z niewiedzy, głupoty, gdy nie potrafiłaś/eś postawić się drugiej osobie, tak często do ciebie wracają i męczą, dołują, sprawiają łzy, powodują ogromne wyrzuty sumienia...."

5. " Gdy się do kogoś przytulasz, czujesz, jakbyś mu przez to powiadał/a, co Cię smuci, czego się boisz. "

6. " Kłopot polega na tym, że choć można zamknąć oczy, nie da się zamknąć myśli."

7. " Za bardzo przywiązuje się do ludzi, czyli popełniam podstawowy błąd XXI wieku."

8. " Miałaś nie płakać, miałaś być twarda, co z Tobą jest ? Miałaś nie tęsknić, miałaś już nie śnić, zapomnieć o wszystkim. Miałaś nie płakać, świat poukładać, żeby miał sens. Łatwo mówi się, ja wiem."

9. " Na najważniejszych życiowych  zakrętach....Nie stoją żadne drogowskazy...."

10. " Możesz uczynić 100 dobrych uczynków, ale ludzie i tak zapamiętają ten 101, w którym powinęła Ci się noga."

11. " Najgorzej płacze się, gdy nie wie się dlaczego. Wtedy nie można przestać."

12. " Najgorzej jest wieczorami, gdy siadasz na łóżku i czujesz, że tak na serio nie masz nic."

12. " Może wydawać Ci się to dziwne, ale ja też mam uczucia."

13. " Pamiętaj że porażka to siniak, a nie tatuaż."

14. " Co cię nie zabije, to zniszczy psychicznie, fizycznie i uczuciowo."

15. " Kiedy ktoś się śmieje z byle powodu, jego wnętrze wypełnia smutek, a kiedy większość czasu przesypia, jest samotny."

16. " Problem tkwi we mnie, bo za bardzo przywiązuje się do ludzi."

17. " Może na zewnątrz wyglądam na silną i twardą, ale rozrywa mnie od środka."

18.  " Najpiękniejsi ludzie, których znam, to ci, którzy znają smak porażki, poznali cierpienie, walkę, stratę, poznali swoją drogę na wyjście z otchłani. Ci ludzie mają wrażliwość i zrozumienie życia, które wypełniają ich współczuciem, łagodnością i głęboką, kochającą troską."

19. " Gdy jesteś sam/a, to rozmyślasz. Gdy rozmyślasz, to wspominasz. Gdy wspominasz, to czujesz ból,"

20. " Najmniej mówimy o rzeczach, o których najwięcej myślimy...."

21. " Każda życiowa porażka mnie wzmocniła, każda łza mnie czegoś nauczyła. Mogę być wredna i złośliwa, ale wiem co dla mnie najlepsze i będę o to walczyć. Bo wiem, że najważniejsze to bym była szczęśliwa."

22. " Każdy z nas usłyszał kiedyś słowa, które pozostaną z nim do końca życia."

23. " Mam swój własny świat. Zamykam w sobie ból. Chcę go udusić, a potem wypłakać. Cały czas z nim walczę. Nie umiem się zwierzać, bo bardzo mnie to boli. Wszyscy mają mnie za zakręconą dziewczynę, która cały czas się śmieje. Ale ja się śmieje, żeby nie płakać."

24. " Zawsze chodziłam szczęśliwa, uśmiechnięta i pełna energii, mimo że bolało.... Ostatnio nie daję rady. Zabijają mnie te ciągłe pytania 'co się stało ?' Nie potrzebuję litości. Muszę sama to przetrwać. Nikt mi w tym nie pomoże."

25. " Wystarczy tylko się uśmiechać, by ukryć zranioną duszę, i nikt nawet nie zauważy, jak bardzo cierpisz."

26. " A pod tym fałszywym uśmiechem, który noszę codziennie na twarzy jestem ja. Nikt nie wie co czuję, o czym myślę, tak naprawdę nikt nie wie co się ze mną dzieje. Każdy myśli, że uśmiech zewnętrzny to radość wewnętrzna..."

27. " Nawet gdy wszyscy w ciebie zwątpili, pokaż, że się mylili."

28. " Najbardziej ze wszystkich okrutna zabawa, to bawienie się człowiekiem i jego uczuciami...."

29. " Każdy wie, jak boli upadek, ile łez kosztuje miłość, jak dobija samotność i ilu sił potrzeba, by żyć."

30. " Wiesz dobrze, że bywają takie momenty, kiedy uśmiechasz się tylko po to, żeby się nie rozpłakać."

31. " Samobójstwo jest głupotą ? Wiecie co jest głupotą ? Krzywdzenie osób tak bardzo emocjonalnie, że zaczną one twierdzić, że samobójstwo jest dla nich jedyną odpowiedzią."

32. " Przyzwyczaiłam się że ludzie na których zależy mi najbardziej, odchodzą. Zostawiają mnie dla własnego szczęścia, mają gdzieś moje życie i moje problemy, nie obchodzi ich to, że dla nich byłam gotowa skoczyć w ogień, poświęcić wszystko, co mam. I to jest trochę przykre. Czekaj, nawet bardzo przykre."

33. " Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć od nowa, żeby pójść inną drogą i raz jeszcze spróbować. Nigdy nie jest za późno, by na stacji złych zdarzeń złapać pociąg ostatni i dojechać do marzeń."

34. " Mów to co myślisz, zawsze rób to na co masz ochotę, nigdy nie oglądaj się za siebie i nie żałuj tego co robisz. Korzystaj z życia, tylko pamiętaj, żeby.... nikt przez Ciebie nie płakał."

35. " Nie ma to jak się uśmiechać i udawać, że nic się nie  dzieje - gdy tak naprawdę, cały świat się wali."

36. " Dawaj, ale nie pozwól, by Cię wykorzystywano. Kochaj, ale nie dopuść, by.... ktoś igrał z Twoim sercem. Ufaj, ale nie bądź naiwny. Słuchaj innych, ale nie zapomnij, że masz własne zdanie."

37. " Lubię wielu ludzi, ale nie wszystkich. Dużo potrafię wybaczyć, ale nie wszystko. Szybko zapominam, ale nie zawsze. Ci, których lubię - wiedzą o tym. Ci, których nie lubię - to zauważą. Dla prawdziwych przyjaciół, Mogę przejść przez piekło. Wrogom wskażę tam drogę."

38. " Osoby, które mają dobre serce, niestety cierpią najbardziej...."

39. " Nie wiń za nic, nikogo w swoim życiu. Dobrzy ludzie, dają szczęście, źli - doświadczenia, najgorsi ludzie, dają Ci dobre lekcje, a najlepsi - piękne wspomnienia."

40. " Lubimy wracać w miejsca, gdzie spotkało nas coś dobrego, gdzie spotkaliśmy kogoś ważnego dla nas. Lubimy te powroty, bo stale mamy nadzieje, że ktoś lub coś tam jeszcze na nas czeka."

41. " Każdy chodził kiedyś w deszczu całkiem sam, tylko po to aby nie było widać jego łez."

42. " Człowiek się nie zmienia. Czasem po prostu daję się poznać z innej strony."

43. " To takie dziwne, że jednego dnia możesz być najszczęśliwsza na świecie, a kolejnego po prostu umierasz."

44. " Zanim kogoś zranisz, stań na jego miejscu i poczuj jak to bardzo boli."

45. " W dzień twarda, emanująca siłą psychiczną, która ciśnie po wszystkich napotkanych ścierwach, a nocą bezbronna i cholernie wrażliwa dziewczyna, która dławi się łzami, bo nie może ogarnąć swojego życia."

46. " W końcu się poddajesz. Nie walczysz, nie krzyczysz, nie płaczesz. Patrzysz obojętnym wzrokiem na to co Cię otacza i nie potrafisz już zrozumieć o co było to zamieszanie. Nie interesuje Cię już czy ktoś odejdzie, albo czy może zranić. Zgadzasz się na wszystko...."

47. " Czasami płaczemy z bezsilności, a czasami dlatego, że po raz kolejny popełniamy ten sam błąd...."

48. " Łatwo jest potępić, zniszczyć i zdeptać człowieka. Trudniej jest poświęcić mu swój czas, podać dłoń i pomóc zrozumieć istotę jego błędów."

49. " Są ludzie, dla których warto oddychać. Są miejsca, do których warto wracać. Ale są też granice, których się nie przekracza."

50. " Najbardziej wkurza mnie to, że potrafię pomóc innym, a sobie nie."

Jak pewnie zauważyliście większość cytatów jest smutnych, ale to dlatego że dzisiaj mam taki humor i nie potrafię myśleć pozytywnie.....Chcę powiedzieć że najważniejszy cytat, który jest moim ulubionym zostawiłam na koniec. Postanowiłam że będzie jako cytat dnia.

                                                                  Cytat Dnia

" Pewna dziewczyna na ziemi siedziała, tylko muzyka jej płacz zakrywała. Jeszcze przed chwilą uśmiech uroczy, a teraz zaciśnięte usta i zamknięte oczy. Znak życia tylko łzy dają, co płyną po jej policzkach i nie przestają."
                                                                 Piosenka Dnia


I na dzisiaj to tyle. Głosujcie w ankiecie :)
         
                                                                    Miłego Dnia ♥


 
 
 
 

                                               
   

Brak komentarzy: