sobota, 21 lutego 2015

Tag : Opisz siebie 10 zdjęciami

                                                                 Hej Miśki ♥
Od razu chcę Was przeprosić, za to że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu, ani siły. Szkoła, sprawdziany, kartkówki i jeszcze do tego dochodzą bardzo wykańczające Mnie treningi i po prostu nie byłam wstanie nic napisać. Wiem że dzisiaj miał być post " Parę przepisów", ale on jeszcze nie jest gotowy, więc postanowiłam że zrobię Tag. No to zaczynamy, ten tag polega na tym że 10 zdjęciami muszę opisać siebie i swoje zainteresowania.
                                                                Zaczynamy  
1.



2.


3.


4.


5.

6.


7.

 

8.


9.


10.

 I z tagu na dzisiaj to tyle.
                                                               Cytat Dnia
" Ludzie  mówią, że depresja to jest choroba, ale to normalna reakcja na otaczający nas świat. Każdy wrażliwy człowiek kończy w depresji."
                                                              
                                                                  Piosenka


I na dzisiaj to tyle, piszcie w komentarzach jakie macie pomysły na posty, a Ja na pewno postaram się je zrealizować
                                                              Miłego Dnia ♥


 
 
 

Brak komentarzy: