piątek, 13 lutego 2015

Or, everybody can be happy ?

                                                                          Cześć
Co tam u was ? Za niedługo kończą się ferie, a dla niektórych dzisiaj zaczął się weekend.  Ja mam ferie i szczerze mówiąc już trochę tęsknie za szkołą, a przede wszystkim za znajomymi, z którymi mogę widywać się tylko w  szkole.
Dzisiaj będzie trochę pomieszany post, bo byłam dzisiaj na sesji zdjęciowej i mam zamiar wam pokazać parę zdjęć, no więc najpierw przechodzimy do tematu.
Or, everybody can  be happy ? - Czy, każdy może być szczęśliwy ? Moim zdaniem tak, ale musi chcieć. Jeżeli ktoś jest pesymistą ( tak jak Ja ) to będzie mu trudno być szczęśliwym, ponieważ pesymiści, myślą negatywnie. Każdy pesymista, wszystko obraca na złe ( Ja tak robię ), ale wiecie co nawet pesymista, potrafi czasem dostrzec jakiś ułamek szczęścia, a co dopiero  optymista. Moja przyjaciółka jest optymistką i ona widzi świat przez " różowe okulary " oczywiście nie zawsze, ale najczęściej.


Ale, przecież każdy ma taki dzień, gdzie na wszystko narzeka, chodzi smutny, płacze bez powodu i nic mu się nie chce. To normalne, każdy człowiek musi mieć taki dzień, bo nikt nie wytrzyma tej rutyny, bycia ciągłym szczęśliwym. Ja jestem pesymistą i ciągle mam takie dni, ale również są takie dni, kiedy jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi, bo dostrzegam te małe rzeczy które mnie otaczają i to właśnie one sprawiają, że jesteśmy szczęśliwi. O wszem, nie tylko one, bo również osoby, rzeczy i miejsca, ale właśnie te drobiazgi sprawiają to że jesteśmy uśmiechnięci.
Mam nadzieje że coś zrozumieliście  z tego co tu napisałam. A teraz przechodzimy do drugiego tematu. Tak jak wspominałam na początku, dzisiaj byłam na sesji zdjęciowej z Natalią, bawiłyśmy się świetnie i teraz Wy oceńcie naszą pracę.


















Myślę że zdjęcia wam się spodobały. Apropo zdjęć, moja przyjaciółka Asia założyłą bloga fotograficznego i bardzo bym prosiła żebyście w wolnej chwili zajrzeli do niej, na pewno się ucieszy. Tutaj link  klik.

                                                                    Cytat Dnia.
" Najgorsza z życiowych ról: Mieć na ustach śmiech, a w sercu ból. "
                                                                     Piosenka

I na dzisiaj to tyle, głosujcie w ankiecie i tak z ciekawości, ile wczoraj zjedliście pączków ?
                                                                   Dobranoc ♥
 
 

Brak komentarzy: