czwartek, 16 lipca 2015

Przepraszam

                                                                     Hej kochani
Od razu chcę Was PRZEPROSIĆ, za tak długą nie obecność. Było wiele powodów, dlaczego nie pisałam, przede wszystkim byłam załamana, bo moja najlepsza przyjaciółka/siostra wyprowadziła się do Niemiec i strasznie za nią tęsknie. Nie pisałam też dlatego, że skończyły mi się pomysły i nie miałam czasu, ale teraz przychodzę do Was z wieloma pomysłami i teraz będą częściej posty. Dzisiaj napiszę o przyjaźni, a pod koniec będzie parę informacji.

 
Zacznę może od tego, czym jest dla mnie przyjaźń ? Dla mnie to rodzina, którą sami sobie wybieramy, to osoba, której możemy zaufać w 100% i wiemy, że nie straci tego zaufania. Ja taką osobę straciłam, może nie do końca, ale nie ma jej już przymnie, wyprowadziła się. Asia, była tak jakby moja drugą siostrą, pomagała mi, wspierała mnie i wiedziałam, że mogę jej ufać. Jej wyprowadzka, strasznie mnie zabolała, bo była to osoba, której jako jedynej ufałam w 100 % i wiele zmieniła w moim życiu na lepsze. Ja z Asią dalej się kontaktujemy, ale to już nie jest to samo, bo jej nie ma przy mnie. Znałyśmy się 5 lat i uważam, że to były najpiękniejsze lata mojego życia, ale niestety wszystko się kiedyś kończy. Asia wyjechała nie dawno, ale strasznie byłam i jestem załamana, teraz wiem ile naprawdę dla mnie znaczyła. Dlatego doceniajcie swoich przyjaciół, bo to skarby, przyjaciele są jak rodzina, może trochę lepsi, bo z mamą czy tatą nie wyjdziecie na dwór, prawda ?




Myślę, że przyjaźni się szuka całe życie, a jak się już ją znajdzie, to potem długo się buduje tą przyjaźń, zaufanie i ten brak dystansu do siebie, ale zostaje na całe życie, no chyba, że ktoś się wyprowadzi. Chyba napisałam wszystko co chciałam, na ten temat, teraz parę informacji.
1. Posty będą co 3-4 dni
2. Możecie pisać pomysły na posty, jeśli macie.
3. Wymyśliłam coś takiego, że jeżeli będziecie chcieli, to możecie mi wysyłać pytania na pocztę i potem, jeżeli będzie co najmniej 10 pytań, będę na nie odpowiadać w postach. Piszcie w komentarzach, czy spodobał Wam się ten pomysł.
Moja poczta ---> kenia_machalica_01@interia.pl 
 
                                                                       Dobranoc ♥




                                                      

Brak komentarzy: