wtorek, 28 lipca 2015

Jestem sama.

 
Pewnie każdy z Was miał takie momenty, kiedy myśleliście, że już nie macie nikogo, że zostaliście sami i teraz musicie sobie radzić, bez pomocy innych. To nie jest fajne uczucie, zwłaszcza kiedy taka jest prawda. Bo umówmy się, są dwa rodzaje takich ludzi, ci którzy mówią, że zostali sami, chociaż tak nie jest, a myślą tak, bo koleżanka nie chciała z nimi wyjść na dwór i ci, którzy naprawdę zostali sami, bo wszyscy się od nich odwrócili, albo się gdzieś wyprowadzili i już nie mają z nimi kontaktu. Ja dzisiaj mam zamiar omówić te dwa typy.

Może zaczniemy od tego pierwszego typu. Nienawidzę takich ludzi, którzy mówią, że zostali sami, że teraz musze sobie radzić samemu, że skoro nie mam dla kogo żyć, to już nie warto itd. A mówią to tylko dlatego, bo ktoś nie miał czasu z nimi porozmawiać, albo nie miał czasu wyjść z nią na dwór, bo miał wiele zajęć na głowie i takie osoby są dla mnie wkurzające. Rozumiem osobę, która tak mówi, kiedy naprawdę zostaje sama i wiem jak taka osoba się czuje, bo zostałam sama nie raz.

Ten drugi typ ludzi, jest znacznie poważniejszy. Pomyślcie, czy kiedyś, tak na prawdę zostaliście sami ? Czy kiedyś, nie mieliście się do kogo odezwać, nawet do mamy i taty ? Czy kiedyś, musieliście sobie sami radzić, ale tak dosłownie sami. ? Ja tak i wiem jak się czuje osoba samotna i taka osoba, która jest naprawdę sama, ma prawo do takich myśli jak wcześniej napisałam, ale nie ma prawa tych rzeczy zrobić, bo choćby nie wiadomo jak trudno było, to trzeba iść do przodu, trzeba myśleć pozytywnie. Pomimo tak młodego wieku jaki ja mam, to wiem już bardzo dużo o życiu.


Samotność, to nie jest fajne uczucie, ani przeżycie, to ból, to sprawdzian naszych sił psychicznych i niestety, niektóre osoby nie potrafią wytrwać do końca. Naprawdę nie życzę nikomu, żeby został sam. Mam nadzieje, że zrozumieliście, to co napisałam, to było głębokie i strasznie przemyślane.


Teraz trochę zmienimy temat. Jak wiecie w ostatnim poście, zrobiłam tag i teraz przedstawię Wam 3 osoby, które były najbliżej, niestety nikt nie zgadł wszystkich.
1. Blog od Julii 
2. Blog od Karoliny
3. Blog od Martyny

Mało osób wzięło udział, co mnie trochę zasmuciło, ale mam nadzieje, że przy następnej takiej zabawie, będzie Was więcej.
Piszcie w komentarzach, jak Wam mijają wakacje i co robiliście przez ten miesiąc.

                                                    Do zobaczenia w kolejnym poście ♥

Brak komentarzy: