czwartek, 23 lipca 2015

Tag : Zgadnij co oznacza ten obrazek

                                                                Hej ♥

Dzisiaj postanowiłam zrobi ć Tag. Polega on na tym, że Wy zgadujecie co oznacza  dany obrazek i 3 pierwsze blogi, które będą blisko odgadnięcia, albo odgadną, będą udostępnione w kolejnym poście. Obrazki będą dotyczyć mnie, więcej Wam nie powiem, bo będzie za łatwo. Będzie 10 obrazków, a odpowiedzi piszcie w komentarzach. To zaczynamy.

1.



2.



3 i 4. Wyjaśnię o co chodzi, tu są 2 sportowe czynności i trzeba obydwie zgadnąć. Od razu mówię, to nie taniec.




5. To są foremki. ( tak dla jasności )

6.


7.

 

8.


9.



10. Tu chodzi o czynność.



Tak jak napisałam na początku, 3 osoby, które zgadną te obrazki, albo będą blisko zgadnięcia ich wszystkich, ich blogi będą udostępnione w następnym poście. Na dzisiaj to tyle i życzę Wam powodzenia. A i jeszcze jedno, dzisiaj zrobiłam Fanpage mojego bloga, na Facebook'u tu macie link -------> klik
   

 
 

Brak komentarzy: