niedziela, 19 lipca 2015

Liebster Blog Award

                                                                       Hej ♥
Co tam u Was ? Jak Wam mijają wakacje ? U mnie jest dobrze, a wakacje mijają nudnie. Ostatnio zostałam nominowana do LBA.



Krótkie wyjaśnienie co to jest- ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nominowała mnie Magda. O to jej pytania :

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Ponieważ miałam bardzo dużo problemów, każdy chciał  żebym go założyła i po za tym lubię pisać o moim życiu, teraz nie żałuję bo ten blog bardzo mi pomógł.

2. Gdzie chciałabyś spędzić całe swoje życie?
Jeszcze nie wiem, ale myślę, że w górach.

3. Kim chcesz być w przyszłości?
Tancerką

4. Opisz siebie w pięciu słowach.
Miła, wrażliwa, uśmiechnięta, zabawna i dokładna.

5. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu  ?
Rodzina i przyjaciele.

6. Czym dla Ciebie jest miłość?
To piękne uczucie, które nie zawsze jest szczęśliwe.

7. Czy przed rozmową telefoniczną powtarzasz sobie wcześniej w myślach co powiesz?

Nie
8. Chciałabyś być sławna? Dlaczego?
Sława nie jest najważniejsza. Nie zależmy mi na sławie, przez nią, nie ma się prywatności.

9. Wymień 5 swoich zalet i 5 wad.
zalety : Uczciwa, szczera, pomocna, rozmowna i ambitna.
wady : gadatliwa, wrażliwa, niepewna siebie, czasem wkurzająca i uparta.


10. Jakie jest Twoje największe marzenie?Otworzyć własną szkołę tańca.

11. Kto jest dla Ciebie autorytetem?
Moja mama.

Ja nominuję :

1.Martynę- klik
2.Wiktorię- klik 

3.Joanne- klik
4.Magdę- klik
5.Przemka- klik
6. Julie- klik
7. Marie- klik
8.Klaudie- klik
9.Oliwie- klik
10.Patrycję- klik
11.Monikę- klik

Pytania do Was :
1.Co jest Twoją inspiracją w pisaniu bloga?
2.Jaka jest twoja zaleta i wada?
3.Twój ulubiony cytat ?

4.Podaj dlaczego akurat twój blog jest na swój sposób wyjątkowy?
5.Dlaczego piszesz o takiej tematyce?
6.Czy jesteś osobą tolerancyjną?(szczerze)
7.Jaki jest twój ulubiony zespół?
8.Oprócz pisania bloga? Co lubisz robić najbardziej?
9.Co sądzisz o sporcie? Uprawiasz jakiś?
10.Ulubiona książka i dlaczego akurat ona?
11.Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swojego bloga?

I na dzisiaj to wszystko, do zobaczenia w następnym poście. ♥









Brak komentarzy: