poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Dorosłość

                                                                         Hej
Co tam u Was ? Jak Wam mijają wakacje ? U mnie jak na razie same nudy, wychodzę z koleżankami na sesje zdjęciowe co jakiś czas i to tyle, a na wakacje jadę dopiero 14 sierpnia i oczywiście, potem zrobię z tego post.
Dzisiejszy post będzie trochę głęboki, ale postaram się Was nie zanudzić.  Czy kiedyś myśleliście lub myślicie, co będziecie robić, gdy będziecie dorośli ? Kim będziecie ? Gdzie będziecie mieszkać ? Co osiągniecie ? Ja tak i szczerze mówiąc często wydaje mi się, że to jak wyobrażam sobie swoją dorosłość jest nierealne.




Mianowicie jako dorosła osoba, chcę być tancerką, chce mieć własną szkołę tańca i zamieszkać w górach, a co do osiągnieć chciałabym mieć ich bardzo dużo. Mam taki okres gdzie zastanawiam się nad swoją przyszłością bardzo długo i dopiero teraz do mnie dotarło, że myśląc ciągle o przyszłości, myśląc o tym kim będę jako osoba dorosła, tracę teraźniejszość, tracę bycie nastolatką.


 

Każdy chyba miał czas, gdzie myślał " Chce być już dorosła " , ale życie dorosłej osoby nie jest takie proste jak nam się wydaje ( -  robienie co się chce, zero szlabanów i kar, mieszkanie samemu itd. ) dorośli mają więcej obowiązków niż dzieci ( - Zamiast do szkoły i siedzenia 45 w ławce, chodzą do pracy i ciężko pracują, nawet nauczyciele, bo musza się z nami użerać, a to nie jest takie łatwe. ) Dlatego powinniśmy się cieszyć z życia, niezależnie w jakim wieku jesteśmy.



Nie musimy teraz myśleć o przyszłości, a jeżeli już, to możemy się skupić na nauce, gdzie w przyszłości Nam się to przyda. A teraz, żyjmy tym co jest, cieszmy się z każdej chwili, z każdego dnia, nie myślmy o tym co będzie za parę lat, nie mówmy, że chcemy być dorośli, bo czas szybko płynie i nim zdążymy się obrócić, to będziemy już starzy i marudni. Dlatego przez tak krótki czas, zróbmy wszystko, żebyśmy na starość byli z siebie i naszego życia dumni.
Mam nadzieje, że nie zanudziłam Was, tym głębokim tekstem. Tak jak napisałam na początku, chodzę na sesje z koleżankami i tu macie jeszcze parę zdjęć. A jeżeli byście się chcieli skontaktować to tu macie linki :
Facebook- klik
Fanpage- klik
Instagram- klik
Ask- klik

                                                                       Zdjęcia ♥




 










Brak komentarzy: