niedziela, 29 marca 2015

Tag : Mój alfabet

                                                                Hej
Co tam u was ? jak mija weekend ? U mnie jest nawet spoko. Teraz mam bardzo dużo nauki, bo w tym tygodniu, jest pełno sprawdzianów. Dzisiaj byłam na sesji zdjęciowej, wiec pod koniec zobaczycie parę zdjęć.
Dzisiaj chcę napisać coś luźniejszego, bo ostatnio poruszam dość poważne posty, więc dzisiaj chcę zrobić TAG- MÓJ ALFABET, polega on na tym, że do każdej litery z alfabetu ( nie wliczając w, to znaków) , dopisujemy wyraz, który Nas opisuje, niekoniecznie musi, to być cecha charakteru. No, to zaczynamy.
                                                                   Mój Alfabet


A--> Artystyczna - kocham sztukę, pod każdym względem.

B--> Blogowanie - Mój blog, to moje życie, nie wyobrażam sobie bez niego dalszego swojego funkcjonowania, tak samo, jak bez Was on, by nie istniał, dlatego dziękuje ♥

C--> Ciekawość -  Jestem bardzo ciekawa wszystkiego,  świata, tak jak i różnych sytuacji.

D--> Dążenie do celu - Jak sobie coś postanowię, to robię wszystko, żeby, to osiągnąć.

E--> Energiczna - Zazwyczaj mam dużo energii i zużywam ją na treningach.

F--> Fotografia - Kocham robić zdjęcia, często chodzę na różne sesje zdjęciowe i robię za fotografa, dzisiaj byłam na sesji, więc pod koniec zobaczycie.

G--> Gimnastyka - Uwielbiam gimnastykę.

H--> HuczuHucz - Cały czas słucham jego piosenek.

I--> Inteligencja - To coś, czego mi brakuje.

J--> Jazda konna - Bardzo lubię jeździć konno, z końmi mam styczność od małego.

K--> Koleżeństwo - Nigdy nikogo nie skreślam, zanim go nie poznam.

L--> Littlemooonster - Moja ulubiona youtuberka.

M--> Miła -  Rzadko się denerwuje na kogoś. 

N--> Nutella - Kocham ją ♥

O--> Ortografia - Mam z nią duże problemy.

P--> Pesymistka - Wszystko widzę w czarnych barwach.

R--> Rap - Nie umiem bez niego żyć.

S--> Szkicowanie - Uwielbiam rysować, najbardziej kwiaty.

T-->  Taniec - To jest część mnie, jak i mojego życia. Tańczę od 5 roku życia. Na chwile obecną, nie chodzę do żadnego klubu. Ale chodziłam i tańczyłam min. Hip- Hop, Taniec towarzyski i Breakdance.

U--> Uśmiech - Prawie zawsze jestem uśmiechnięta, lubię się śmiać.

W--> Wrażliwa - Jestem bardzo wrażliwa, potrafię się rozpłakać z wszystkiego. Ja uważam, to za swoją wadę, ale niektórzy uważają, że to moja zaleta.

Y--> Youtube - Najczęściej słucham na nim muzyki.

Z--> Zamyślona - Bardzo często myślę nad wszystkim, niektórym to przeszkadza, ale mi to wręcz pomaga, tyle myślenia....

I z alfabetu to tyle, myślę że się Wam spodoba.

                                                                     Sesja ♥
Dzisiaj byłam na dwóch sesjach, było super i teraz wy oceńcie moją prace i  nie tylko.

Ta sesja odbyła się z Martyną tu macie link do jej bloga ---> klik





























To jest jedna sesja, dzisiaj byłą jeszcze nie przewidywana sesja i też Wam ją pokaże.

A tu sesja z Asią tu macie link do jej bloga ----> klik












Postanowiłam że dzisiaj nie będzie cytatu, ani piosenki, bo post jest bardzo długi.

                                                 Do zobaczenia w następnym poście ♥

Brak komentarzy: