piątek, 3 kwietnia 2015

Kompleksy

                                                                     Hej
Co tam u Was ? Jak tam święta Wam mijają ? U mnie nie jest za fajnie, ostatnio chciałam usunąć bloga i wszystko inne, ale dzięki dwóm moim przyjaciółką, postanowiłam, że dalej będę pisała. Przyczyn dlaczego chciałam usunąć bloga jest bardzo dużo, ale nie będę ich wymieniać.
Dzisiaj chciałam poruszyć temat kompleksów, uważam, że warto o tym napisać. Kompleksy ma każdy, nie zależnie od wieku, ale niektórzy się nimi nie przejmują i je ignorują, biorą na żarty. Są też osoby, które, mają tak wiele kompleksów i te osoby biorą je na poważnie, wtedy zaczyna się problem.



Kompleksy, powstają najczęściej przez inne osoby, ktoś Nas obraża, wyśmiewa się z Nas, mówi przykre rzeczy. Często jest tak, że my po jakimś czasie zaczynamy w te słowa wierzyć i robimy wszystko, żeby się zmienić i, żeby te słowa nie były prawdziwe, ale jak My już w, to wszystko, co inni o Nas mówili uwierzymy, to potem nawet jakbyśmy się nie wiadomo jak zmienili, to te słowa w Nas zostaną.




Każdy, kto się przejmuje kompleksami, dąży do tego, żeby ich nie było, ale czasami skutki tego dążenia są tragiczne. Ja mam bardzo dużo kompleksów, praktycznie rzecz biorąc nie widzę żadnej pozytywnej rzeczy w  sobie ( za to inni widzą ich nieskończenie wiele ) i te wszystkie rzeczy staram się zmienić. Powiem tak uważam, że jestem gruba i robię wszystko, żeby schudnąć, moja metoda może nie jest najbezpieczniejsza, ale skuteczna. Znam osobę, która nie znosi swojej cery i codziennie do szkoły nakłada tonę korektora itd. Ale, czy to jest jej potrzebne ? Każdy jest piękny na swój sposób i niema osoby idealnie pięknej, czy uzdolnionej i nie warto się przejmować opiniom innych, bo każdy jest wyjątkowy, niema drugiej osoby takiej jak Ty. Takimi będziecie do końca życia, musicie to zaakceptować.

                                                                Cytat dnia    
" Muzyka przywołuje wspomnienia, ale nie zawsze te dobre, czasem jedna piosenka, może        
                                                      doprowadzić Cię do łez "

                                                                   Piosenka


I na dzisiaj to tyle, do zobaczenia w następnym poście.
                                                                          ♥


                                                                   

Brak komentarzy: