poniedziałek, 17 listopada 2014

Te problemy są moje !!!

                                                                       Hej Miśki
Jak tam wam minął weekend? Bo mi kiepsko, a to z paru przyczyn, które może później omówię. Dzisiaj przychodzę z dość nietypowym postem. Temat może się wydawać trochę głupi, ale to normalny problem ludzi. Ja wiem jak tacy ludzie się czują, ponieważ sama mam tak, że każdy się wtrąca nie tylko w moje problemy, ale i w moje życie osobiste. To naprawdę przeszkadza zwłaszcza, gdy to są bardzo osobiste problemy i nie chcemy o tym mówić obcym osobom np. nauczycielom. Załóżmy, że macie taki bardzo osobisty problem i cały czas o nim myślicie, chodzicie smutni, przygnębieni, w ogóle nic wam się nie chce. Zauważa to jakaś osoba w szkole (daję tylko przykład), a nie chcecie z nikim o tym rozmawiać, ale ten ktoś za wszelką cenę chcę się dowiedzieć co się stało. Z jednej strony to miłe, że ktoś się o nas martwi, ale z drugiej strony to wkurzające, że ktoś że ktoś wtrąca się w nasze życie.


Jak wiecie teraz jestem w 1 gimnazjum i mam nową klasę, nie zbyt się z nią dogaduję, ponieważ nie lubię jak ktoś mnie ocenia zanim mnie pozna, a moja klasa właśnie tak zrobiła. Co prawda nikt o tym nie wie z nauczycieli i wolę żeby nie wiedzieli, bo to jest moja sprawa. Ale wkurza mnie to że każdy (a zwłaszcza moja wychowawczyni) mają pretensje o to, że nie integruje się z swoją klasą, a na to mam bardzo prostą odpowiedź po pierwsze mam swoje towarzystwo z którym wolę spędzać czas, a po drugie nie znoszę fałszywych ludzi. Ja na początku roku szkolnego chciałam mieć z każdym dobry kontakt, a że oni zachowali się tak a nie inaczej, to już nie jest moja sprawa. Ja nie mam zamiaru kogoś zmuszać do tego żeby mnie lubił. I tak jak napisałam to wkurzające kiedy ktoś chcę wiedzieć coś o naszych problemach, bo nie zawsze chcemy o nich rozmawiać, a co gorsza czasem taka rozmowa może wszystko jeszcze bardziej pogorszyć. Poza tym trzeba mieć naprawdę dużo zaufania żeby opowiedzieć o sobie i o swoich problemach obcej osobie.


No i to by było na tyle dzisiaj. Piszcie w komentarzach o czym ma być kolejny post :), a jeżeli macie jakieś pytanie do mnie to proszę tu możecie się zemną kontaktować
poczta: kenia_machalica_01@interia.pl 
facebook: klik
miłego dnia ♥ 

Brak komentarzy: