niedziela, 9 listopada 2014

Czy muzyka leczy albo pomaga w pewnych problemach ?

                                                                  Hej Miśki :0
Na początku bardzo, ale to bardzo chciałabym was przeprosić, że tak strasznie długo nic nie pisałam, ale dlatego, że nie miałam czasu (bo musiałam się strasznie dużo uczyć) i byłam bardzo chora. Ostatnio nawet byłam w szpitalu i naprawdę nie miałam kiedy na pisać. Teraz mam zamiar wstawiać posty co 3-4 dni. Dzisiejszy temat to " Czy muzyka albo pomaga w pewnych problemach ?", moim zdaniem tak dzięki muzyce można się odprężyć, zapomnieć o wszystkich swoich problemach albo przemyśleć niektóre rzeczy. Muzyka pozwala nam  niektóre sprawy wybaczyć i może nam w pewny sposób poprawić humor, nawet w tej chwili pisząc słucham muzyki ( później zrobię mini play listę )
Dla mnie muzyka jest czymś nie zwykłym ponieważ, ona wyraża nasze uczucia, wyraża to co tak naprawdę chcemy powiedzieć, ale przede wszystkim muzyka otwiera nam dusze i pomaga spojrzeć na niektóre rzeczy z optymizmem . Tak naprawę bez muzyki niebyło by życia, to ona pozwala nam zmierzać się każdego dnia z swoimi problemami, ona daję nam odwagę do życia.


Ja uważam że muzyka jest całym moim życiem, nie wiem jak bym sobie poradziła z swoimi problemami gdyby nie muzyka, (pewnie bym dawno popełniła samobójstwo) ale dzięki niej żyję bo ona mnie wspiera. Nie wiem dlaczego ale od dłuższego czasu słucham rapu, prawie codziennie słucham muzyki bo jej potrzebuję. Dobra to tak jak napisałam wcześniej teraz będzie miała play lista.


                                                                 Play lista

1. Aksa- Nic nie warta przyjaźń
2.Amfa- Czytam, liczę, piszę.

3.Aksa- Przyjaciel

4.Boom Clap

5.Blue Cafe- Zapamiętaj

I na dzisiaj to wszystko, komentujcie, obserwujcie i wysyłajcie mi pytani na :

Emaila- kenia_machalica_01@interia.pl
facebook- klik
Ask- klik

Dobranoc :*


Brak komentarzy: