czwartek, 13 listopada 2014

Czy istnieje człowiek idealny ?

                                                                       Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z dość oklepanym tematem, ale stwierdziłam, że warto napisać o tym, bo to pytanie jest najczęstszym problemem nastolatków.
A więc: Czy istnieje idealny człowiek? Większość ludzi uważa że tak, że to niby oni sami są idealni, a w rzeczywistości nikt nie jest idealny, ani ja ani wy. Dla mnie ludzie, którzy uważają, że to oni są najlepsi, najpiękniejsi, najmądrzejsi, idealni itd. to są ludzie płytcy, zarozumiali i zapatrzeni w siebie. Dla takich osób inni się nie liczą. Ja osobiście takich ludzi nie znoszę. Jednak są tacy ludzie, którzy są dla nas idealni jak np. chłopak, przyjaciółka czy ktoś bliski. Uważamy, że ta osoba jest idealna, ale tylko nam może się tak wydawać.

 Przyznaję że kiedyś (mniej więcej 2-3 lata temu) też taka byłam, ale postanowiłam się zmienić, bo przez to, że byłam taka straciłam wszystko na czym mi zależało, znajomych, przyjaciół, a przede wszystkim szacunek do samej siebie. A dla mnie szacunek do samej siebie jest podstawą do tego żeby być szczęśliwym i normalnie żyć. Trzeba być naprawdę zdeterminowanym żeby zmienić całego siebie, to tak jak byście chcieli stworzyć na nowo siebie, to naprawdę ciężkie do zrobienia, wiem co mówię bo sama przez to przeszłam.


No i to na dzisiaj było by tyle piszcie w komentarzach jak wam się podobało i jakie macie pomysły na następne posty. A jeżeli chcecie mnie znaleźć to proszę piszcie zadawajcie pytania, obiecuję że na nie odpowiem.
Email- klik
Facebook- klik
Ask- klik
Dobranoc :) :*


Brak komentarzy: