czwartek, 20 listopada 2014

My Passion

                                                                       Hej Kochani!
Dzisiaj chciałabym trochę opowiedzieć o swojej pasji, chodzi o taniec. W zasadzie tańczyłam od małego, dopiero w późniejszym czasie zaczęłam chodzić do różnych klubów tanecznych. Ogólnie zaczęłam się uczyć tańczyć w wieku 6 lat i to był taniec towarzyski. Mniej więcej przez 2 lata się go uczyłam, a potem zrezygnowałam i zapisałam się na hip-hop. Hip-hop ćwiczyłam 4 lata i bardzo dużo dzięki niemu osiągnęłam, a przede wszystkim uświadomiłam sobie, że to do końca życia będzie częścią mnie. Po 4 latach zapisałam się dodatkowo na breakdance. Breakdance tańczyłam rok, bo później miałam mały wypadek i stwierdziłam, że więcej nie będę ryzykować i zakończyłam naukę tego tańca.


Dla mnie taniec to rzecz magiczna i niezwykła. Zastanawialiście się kiedyś ile emocji i uczuć można wyrazić podczas tańca? Ja wiem jak to jest. Gdy jest mi źle, chcę mi się płakać i mam tysiące problemów, to właśnie poprzez taniec to wszystko z siebie wyrzucam. Kiedy tańczę zapominam o wszystkim, tak jakby przenoszę się w inny świat.


Wiecie co? Tańca nie da się nauczyć. Taniec trzeba czuć, trzeba znać swoje możliwości, opanować swoje ciało i dobrze je wykorzystać w tańcu. To co tu napisałam to sama prawda, ja bez tańca nie umiem wytrzymać dnia. Bez niego nie umiem żyć, to jest część mnie tak jak i muzyka.


Taniec i muzyka to jest całe moje życie. Muzyka dlatego, że praktycznie pojawia się cały czas w życiu. Ja od ponad roku staram się pisać piosenki, komponować utwory i śpiewać chociażby na Isingu. To wszystko czyli taniec i muzykę staram się łączyć w jedność. Ponieważ te dwie rzeczy nadają sens mojemu życiu.
Czy wy macie swoje pasje, bez których nie potraficie żyć? Jeśli tak napiszcie w komentarzach, a najlepiej zróbcie o tym post.
Na dzisiaj to koniec. Jeśli macie do mnie jakieś pytania proszę tu możecie mi je zadawać.
poczta- kenia_machalica_01@interia.pl
facebook- klik
ask- klik
                                                                  Miłego Wieczoru  ♥

Brak komentarzy: