środa, 26 sierpnia 2015

Wakacje

                                                                        Hej ♥
Co tam u Was ? Jak wam minęły wakacje ? Cieszycie się, że za tydzień szkoła ? Ja się strasznie cieszę, bo jednak te 2 miesiące to za długo. Wiem wiem, dla niektórych to za mało, ale pomyślcie są tacy znajomi, z którymi możemy widywać się tylko w szkole, więc to już jest + do powrotu do szkoły.
Rozpisałam się nie na ten temat co powinnam, mianowicie przychodzę dzisiaj do Was z postem o moich wakacjach, jak wiecie z ostatniego albo przedostatniego. 17 sierpnia jechałam na wakacje i chce Wam o tym miejscu opowiedzieć.

                          

Trzy Korony- Są podzielone na dwie części, sromowce niżne i sromowce wyżne. Bliżej do trzech koron jest z stromowiec niżnych i dlatego też tam mieliśmy noclegi. Trzy Korony widnieją też pod inną nazwą, a mianowicie Pieniny. W Pieninach główną atrakcją jest Spływ Dunajcem. Polega on na tym, że przez poł godziny płynie się tratwą z Pienin do Szczawnicy. Osobiście uważam to za stratę pieniędzy, ponieważ lepiej się wybrać na wycieczkę rowerową, która jest o wiele tańsza i też można dojechać do Szczawnicy, niż siedzenie w łódce i nic nie robienie.



Chcę Wam też opowiedzieć, jak to się zaczęło, że tam jeżdżę. Gdy pierwszy raz tam pojechałam, miałam około 5/6 lat. Strasznie mi się tam spodobało, może dlatego, że pierwszy raz była w nawsi. To miejsce jest magiczne, a raczej było...Z roku na rok coraz więcej ludzi tam przyjeżdżało i z roku na rok Pieniny stawały się bardziej "Miastowe". W tym roku byłam tam ostatni raz, niestety strasznie to miejsce się zmieniło.


Ogólnie wakacje były super, dużo się bawiłam i spędziłam czas z przyjaciółmi i rodziną. Ostatnio często chodzę na różne sesje z Martyną i Natalią. Mam dużo zdjęć, które powoli będą ujawniane na blogu.
Parę dni temu wzięłam udział w takim konkursie, chodziło o osoby do wywiadu i jestem jedną z 5 blogerek, które wygrały. Jeżeli chcecie zobaczyć wywiad ze mną, to zapraszam na bloga Sylwii. A teraz łapcie parę zdjęć z wakacji i do zobaczenia w następnym poście. ♥
Abym zapomniała, zapraszam Was na mojego fanpage'a ----> klik


 























 











 


Brak komentarzy: