piątek, 14 sierpnia 2015

LBA

                                                                   Hej ♥
Dzisiaj chcę Wam bardzo podziękować. Ostatnio przeglądałam statystyki bloga i sama nie wierzę, że jest Was tak dużo. To mnie bardzo zmotywowało i uszczęśliwiło. Zbliżamy się do 100 obserwatorów i 10000 wyświetleń. W życiu nie byłam tak szczęśliwa. Uwielbiam Was.
                                                         Dziękuje ♥
A teraz przechodzimy do LBA. Chciałabym podziękować też za nominacje, bo wiem, że moją pracę ktoś docenia. Nominowały mnie 2 osoby. Wiele razy odpowiadałam na LBA i tłumaczyłam co to jest, a dzisiaj wytłumaczę to po raz ostatni.
LBA- ,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Pierwszą osobą, która mnie nominowała to Wiola. O to jej pytania.

1. Wyjawniłaś swój sekret ?
O moim największym sekrecie nikt nie wie i raczej się nie dowie.

2. Jak masz na drugie imię ?
Nienawidzę tego imienia, to jest Karolina.

3. Dlaczego założyłaś bloga ?
Ponieważ miałam bardzo dużo problemów, każdy chciał  żebym go założyła i po za tym lubię pisać o moim życiu, teraz nie żałuję bo ten blog bardzo mi pomógł.

4. Twoje ulubione stronki internetowe ?
Facebook, Instagram i ostatnio uzależniłam się od Snapchata.

5. Jakie masz uzależnienia ?
Moje uzależnienie, to mój tablet i muzyka.

6. Imię twojej przyjaciółki / przyjaciela ?
Mam 4 przyjaciółki - Asia W, Martyna B, Natalia W i Marta P

7. Jesteś zakochana ?
Nie.

8. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłeś/aś to ?
Nad tym pytaniem długo się zastanawiałam, ale chyba to wyjście z przyjaciółką o 4 rano na dwór.

9. Posiadasz jakieś zwierzątko domowe ?
Tak. Psa i papugę.

10. Ulubiony serial ? :)
Chyba nie mam takiego.

11. Jakbyś opisała swój styl ?
Ubieram się tak jak chce, ale bardzo lubię kolor czarny i zawsze muszę mieć coś czarnego.

Dziękuje za nominacje Wioli.



A teraz nominacja od Xcwaniary. O to jej pytania.

1. Dlaczego akurat ta tematyka bloga?
Lubię pisać o życiu.

2.  Jacy ludzie cię irytują?
Samolubni, zarozumiali, fałszywi, dwulicowi i płytcy.

3. Jesteś wrażliwa/y ufna/y ?
Ja należę do osób, które są mega wrażliwe i swoją wrażliwość uważam za wadę, tak samo jak ufność.

4. Na co zwracasz uwagę przy poznawaniu kogoś?
Na charakter i osobowość.

5. Często bierzesz winę na siebie czy zwalasz na kogoś?
Bardzo często biorę winę na siebie.

6. Czy w najbliższym czasie planujesz spełnić jakieś swoje marzenie?
Tak, od września wracam na tańce, wtedy będę najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi.

7. Czujesz się szczęśliwa/y ?
Nie, a powodów dlaczego jest wiele.

8. Co chciałabyś/chciałbyś zmienić w swoim wyglądzie?
Nogi.

9. Co ci się w sobie najbardziej podoba?
Oczy.

10. Jakich cech nienawidzisz u swoich znajomych?
Ja swoich znajomych w 100% akceptuje.

11. Wolisz gdy ktoś krytykuje co piszesz (pisze co masz zmienić) czy wolisz jak ktoś pisze komentarze jakby nie czytał twojego postu (np. Fajny blog, czytam )?
Wolę szczerą opinie, niż fałszywe zdanie.
Dziękuje za nominacje Xcwaniarox.
Ja nominuje :
Martynę
Asię
Magdę
Julię
Klaudię
Monikę
Dominikę
Olę
Julię
Olę
Nikolę

Moje pytania. :
1. Co dla ciebie znaczy Twój blog ?
2. Twoje największe marzenia ?
3. Dlaczego założyłaś bloga ?
4. Sławna/znana osoba, którą podziwiasz ?
5. Co sądzisz o sporcie ? Uprawiasz jakiś ?
6. Jakimi trzema słowami opisałabyś swój blog ?
7. Co wzbudza w Tobie strach ?
8. Ulubione zajęcie ?
9. O czym lubisz czytać blogi ?
10. Twój ulubiony blog ?
11. Ulubiony film ?
Na dzisiaj to wszystko, do zobaczenia w następnym poście.


Brak komentarzy: