czwartek, 10 września 2015

Zmiany

                                                               Hej Kochani ♥
Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale sami pewnie wiecie, przygotowywałam się do szkoły, a kiedy już szkoła się zaczęła, to od razu miałam masę zadań domowych, a w tym tygodniu miałam kartkówki, więc sami rozumiecie. Dzisiaj będzie post informacyjno-ogólny, czyli po prostu wszystko i nic.

                     

Może zaczniemy od tego co ile dni będę wstawiała posty. W tym roku szkolnym będę miała strasznie dużo zajęć pozalekcyjnych i będę starała się wstawiać posty raz w tygodniu, wiem to jest rzadko, ale tak jak powiedziałam mam strasznie dużo zajęć i w szkole i poza szkołą.

                    
Jeżeli chodzi o moje zajęcia pozalekcyjne, to jak możecie się domyśleć jest to taniec, ale nie tylko, bo i również akrobatyka, a w szkole mam też gimnastykę. Jak widzicie kocham sport i każdą wolną chwile poświęcam jemu. Na tańce będę chodziła w piątki i to będzie hip-hop. Jestem z siebie bardzo dumna, bo pomimo tylu rzeczy ile mam teraz na głowie, to dalej próbuje spełniać swoje marzenia i Wam też to polecam.

                     

Tak jak pewnie zdążyliście zauważyć, może nie ostatnio, ale niedawno byłam na sesji zdjęciowej z Martyną, było przezabawnie. Osobiście uważam, że to była najlepsza sesja zdjęciowa, na której kiedykolwiek do tej pory byłam, naprawdę super się bawiłam, pewnie tak jak Martyna. Na tej sesji po raz pierwszy w połowie, a raczej pod koniec nsesji, rozładowała mi się bateria w aparacie, na szczęście zdążyłyśmy zrobić zdjęcia.

                    

Ogólnie jestem strasznie szczęśliwa, bo w końcu będę robiła to co kocham, brakowało mi występów i tej adrenaliny, może jak będziecie chcieli to wstawie tutaj filmik jak tańczę, ale to na razie nie jest pewne. Piszcie w komentarzach czy chcielibyście taki filmik. Przy okazji, jak Wam mijają dni w szkole ? Kto z Was poszedł do nowej szkoły ? Odpowiadajcie mi na dole.
Tu macie mój Fanpage ----> klik

                              A teraz łapcie zdjęcia i do zobaczenia w następnym poście ♥
















Brak komentarzy: