sobota, 11 kwietnia 2015

Fałszywi ludzie.

                                                                 Hej Kochani

Co tam u Was ? jak tam po świętach ? U mnie jak zwykle źle, wszystko się sypie, ale ten post nie będzie o moim nie udanym życiu.  Chciałabym Was przeprosić za to, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu ani pomysłu.

Do dzisiejszego posta, zainspirowała mnie moja ostatnia sytuacja w jakiej się znalazłam. Fałszywi ludzie... Pewnie Wam wszystkim są dobrze znani, mi też. Rzadko spotykamy ludzi uczciwych, szczerych, zaufanych, miłych i kulturalnych. Większość jest wręcz przeciwna do tych rzeczy.




Jeżeli chodzi o fałszywych ludzi, najczęściej są, to fałszywi przyjaciele. Ja dużo razy spotkałam przyjaciół, którzy tak naprawdę nie byli moimi przyjaciółmi i tylko mnie ranili, a co za tym idzie dużo razy straciłam zaufanie do innych osób. Zaufanie, to podstawa przyjaźni, miłości i jakiejkolwiek relacji międzyludzkiej. Jeżeli starci się je raz, to potem trudno je odzyskać.


Ludzie fałszywi, często udają, że Nas wspierają, że Nas słuchają, że, po prostu są przy Nas, a tak naprawdę robią, to wszystko, bo mają jakiś cel. Są ludzie, którym naprawdę na Nas zależy, ale oni są nie liczni. To w pewnym sensie jest nie fear, bo komuś ufamy, a ta druga osoba tego nie docenia, a zaufanie, to bardzo ważna i delikatna rzecz. Niektórzy ludzie, których spotykam albo Wy spotykacie, pewnie się dziwią czemu tak bardzo boimy się, im zaufać, wyjaśnienie tego jest bardzo łatwe - zostaliśmy za bardzo skrzywdzeni, aby teraz każdemu ufać. Większość naszego cierpienia jest przez innych, przez zachowanie ich i  wypowiedziane słowa. Nie chcę żebyście ten post źle odebrali i przestali ufać każdemu, ale myślę, że trzeba uważać, komu się ufa, bo potem są tego tragiczne skutki.

                                                               Cytat Dnia
" Wystarczy tylko się uśmiechać, by ukryć zranioną duszę, i nikt nawet nie zauważy, jak   bardzo   cierpisz  "

                                                               Piosenka


I z tematu na dzisiaj to tyle.

Wczoraj byłam na sesji zdjęciowej z Anią i Magdą, chcę Wam pokazać parę zdjęć. Uważam, że ta sesja, była najlepszą sesją do tej pory, naprawdę świetnie się bawiłam, widać to właśnie na zdjęciach.



 






 















 
 















 
 












 


I na dzisiaj to tyle, do zobaczenia w następnym poście.
 
 
 

Brak komentarzy: