sobota, 10 października 2015

Wymienimy się obs/obs i kom/kom ?

                                                                    Hej ♥
Co tam u Was ? Jak w szkole ? Cieszycie się, że jest weekend ? Wiem, że znowu długo mnie nie było, ale te dwa tygodnie miałam naprawdę zajęte. Przygotowywałam się do występu z tańców i naprawdę nie miałam kiedy, a jeszcze do tego dochodziły lekcje, zadania domowe i kartkówki. No, ale dość już mojego tłumaczenia się, przejdźmy do tematu.

 

Zapewne każdy z Was spotkał się z czymś takim jak obs/obs. Jestem bardzo ciekawa, ile Was ma szczere obserwacje, a ilu dzięki właśnie obs/obs. Osobiście mnie to irytuje, bo albo zakładasz bloga, bo kochasz pisać, chcesz się z ludźmi podzielić swoimi wypowiedziami, chcesz się wypowiadać na jakiś temat, albo zakładasz go dla sławy, żeby zrobić 'furrore' swoim blogiem i żeby zarabiać.
 

Jeżeli macie bloga z tych pierwszych powodów, to z pewnością wasz blog jest jedyny w swoim rodzaju i jest wyjątkowy, jeżeli macie bloga z tych drugich powodów, to go usuńcie, bo może macie 1000 obserwatorów, albo i więcej, ale co z tego jak tylko 20% z nich dalej wchodzi na Twojego bloga. Zakładając bloga, pisząc posty, to trzeba robić to z pasją, bo inaczej nie ma sensu tego robić.


W temacie kom/kom, to przyznaje się czasem to stosuje, ale wymieniam się szczerymi komentarzami, czyli najpierw przeczytam posta, a dopiero potem skomentuje. Większość ludzi  wymieniający się kom\kom, komentują te posty nawet nie przeczytając go np. ' super post, ładne zdj' albo ' ciekawy post, zapraszam do mnie'. Mnie osobiście takie coś bardzo denerwuje, bo albo czytasz posta i komentujesz szczerze, albo nawet nie wchodź na tego bloga, bo zapewne Was też to irytuje.


Ten post nie miał obrazić żadnej bloggerki/a, a ni zniechęcić ją/ego do pisania. Mam nadzieje, że zrozumieliście to co napisałam. Ostatnio też byłam na sesji, więc łapcie zdjęcia i do zobaczenia w następnym poście, tu jeszcze macie mój Fanpage -----> klik 








Brak komentarzy: