niedziela, 25 października 2015

Dorośli

                                                                            Hej♥
Co tam u Was ?  U mnie już w miarę dobrze, bo jestem już zmęczona szkołą, to jakaś masakra, cały czas sprawdziany, kartkówki i zadania. No ale nie przedłużając zaczynamy.
 
 Pewnie większość z Was często jest zła, wkurzona lub wściekła na dorosłych czyli min. rodziców, nauczycieli itd. Zazwyczaj, te sytuacje wynikają z błahostek, jak np. dostanie zlej oceny, nie posprzątanie pokoju czy zapomnienie o wyjściu z psem itp. Podałam tutaj przykłady, bardzo częste i drobne, ale są też poważniejsze problemy jak np. Chodzenie na wagary, pobicie kogoś, kompletna ignorancja drugiej osoby itp. 

Kłótnie, złość i negatywna atmosfera nie należą do najmilszych ani dobrych chwil, wręcz odwrotnie, to okres gdzie potrzebujemy dużo wsparcia, miłości i czułości, ale jak to mieć skoro jesteśmy na siebie źli, jesteśmy pokłóceni i nie chcemy z nikim rozmawiać ? Wiecie co, nienawiść do niczego nie prowadzi, owszem możemy być na kogoś źli, ale lepiej by było gdybyśmy się z tym kimś pogodzili.   

Pomyśl sobie, gdyby tak każdy z każdym się pokłócił i nie chciał by się pogodzić, to wszystko co wcześniej zbudowali poszłoby na marne, a gdyby się pogodzili, to mogli by wszystko na nowo poukładać/zbudować. Dlatego nawet jak jesteście na kogoś nie wiadomo jak wściekli, to pogadajcie z tą osobą, pogódźcie się, bo tak jak mówię nienawiść do niczego nie prowadzi.


Na dzisiaj to tyle,  mam nadzieje, że zrozumieliście, to co chciałam Wam przekazać, jeszcze kilka informacji. Tydzień temu założyłam kanał na YouTube, bardzo Was zapraszam do oglądania, kanał jest o tej samej tematyce co mój blog, więc jeżeli ktoś lubi mój blog, to polubi też i mój kanał tu macie link ----> klik Tu jeszcze macie link do mojego Fanpage'a -----> klik I do zobaczenia w następnym poście łapcie zdj.♥
 
                    







  A teraz trochę zdjęć z tańca :









Brak komentarzy: