piątek, 18 września 2015

Jestem fajna, bo jestem bogata.

                             "Nie odzywaj się do mnie, nie jesteś na moim poziomie..."
                   "Weź nawet nie podchodź, spójrz na siebie, w co ty jesteś ubrana..."
            "Nie będę się z Tobą kolegować, bo nie jesteś fajna, bogata ani popularna....."

To są wypowiedzi osób, które uważają się za 'lepsze', bo są bogate, popularne, mogą wszystko i są rozpieszczone. Zapewne w waszej szkole są takie osoby, praktycznie  w każdej są. Domyślam się, że połowa z Was też by chciała być bogata, popularna i mieć najmodniejsze ciuchy, ale powiem Wam coś , co zapewne już słyszeliście - wygląd zewnętrzny nie jest ważny, ważne jest to co ma się w środku.


Pomyślcie osoba, która ma wszystko, tak naprawdę nie ma do czego dążyć, bo to już ma, tak ja wiem, że tak jest fajniej. A teraz pomyślcie, osoba, która musi na wszystko ciężko pracować, bardziej doceni wtedy to co osiągnie, bo się starała, pracowała, dążyła do tego z całych sił. Jest różnica, prawda ? Osoby, które na wszystko stać mają strasznie zawyżoną ocenę, a osoby, które praktycznie nie stać na wszystko, mają trochę zaniżoną tą ocenę.



Tak naprawdę każdy z Nas jest równy, nie ma gorszych ani lepszych, nie ma ludzi idealnych. Ja osobiście uważam, że nie jest ważne to ile masz w portfelu, czy gdzie mieszkasz, ważne jest to co ma się w głowie i w sercu, bo co z tego, że ktoś jest bogaty, jeżeli jest pusty jak cegłówka i interesuje się tylko sobą . Człowiek owszem powinien w jakimś stopniu myśleć o sobie i dbać o siebie, ale bez przesady, na tym świecie są też inni ludzie, którzy potrzebują nas i naszej uwagi.



Ja nie należę do osób bogatych, a mimo to, jestem szczęśliwa, mam przyjaciół, dążę do swoich marzeń i to, że nie mogę mieć wszystkiego, to że nie jestem bogata wcale mi nie przeszkadza. Jestem jaka jestem i w moim otoczeniu nie liczy się to co mam, tylko to jaka jestem. Naprawdę zastanówcie się czy warto mieć wszystko, bo jeżeli będzie mieli wszystko to co Wam zostanie ? Do czego będziecie dążyć ? W czym Wam to pomoże ? No właśnie odpowiedzcie sobie na te pytania i zastanówcie się .

Ten post nie miał na celu kogoś obrazić, po prostu napisałam to co myślę. Przy okazji jak tam u Was ? Jak w szkole ? Macie jakieś zajęcia dodatkowe ? U mnie źle, bo jestem chora i do szkoły nie chodzę. Mam straszne zakwasy po gimnastyce i akrobatyce, ale przejdą. Mam tu jeszcze dla Was parę zdjęć, więc łapcie je i do zobaczenia w następnym poście.

                                                                               ♥


 
 

 
 
 
 
 
 
 
  
 

Brak komentarzy: