sobota, 11 października 2014

Czy odchudzanie się jest dobere ?

Hej bardzo was przepraszam że tak długo nic nie pisałam ale teraz będę się starała pisać regularnie, wcześniej nie pisałam bo nie miałam czasu bo muszę się uczyć i pełno spraw moich mam na głowie i nie miałam weny, ale obiecuję wam że teraz będę pisać regularnie. Ostatnio za dużo nie napisałam więc dzisiaj będzie odwrotnie będę dużo pisać a mało zdjęć dawać, no dobra to przechodzimy do tematu: " Czy odchudzanie jest dobre ?". Może zaczniemy od tego co ja o tym sądzę, kiedyś jak zaczynałam pisać zrobiłam taki post ale to było bardzo ogólnie napisane, więc dzisiaj napiszę dokładnie. Moim zdaniem odchudzanie jest dobre ale to zależy dla jakich osób bo jeżeli jakaś osoba waży załóżmy 36 kg i mówi że jest gruba to taka osoba ma wtedy już poważne problemy bo może  wpaść w anoreksję albo bulimię, wiem coś na ten temat bo sama to przechodziłam. Kiedyś bardzo dawno temu, no dobra nie tak dawno bo na początku kwietnia zaczęłam się odchudzać na początku myślałam że tylko schudnę parę kilo i przestanę ale tak nie było, powoli przestawałam jeść śniadania, po jakimś czasie przestałam brać drugie śniadanie do szkoły i przeważnie od 8.00 do 15.15 nic nie jadłam, w późniejszym czasie w ogóle przestałam jeść jedyne co spożyłam w ciągu dnia to była szklanka wody. Wtedy naprawdę myślałam że jestem gruba i przez to że nic nie jadłam bardzo szybko chudłam i mniej więcej wyglądałam tak.
Zresztą teraz nie lepiej wyglądam, nie mam jeszcze tak wychudzonego ciała, ale nie dużo mi brakuje więc po prostu czasami przechodzę załamkę bo cały czas się odchudzam i nie umiem przestać, cały czas krążą mi po głowie myśli że jestem gruba itd. Więc z tego wynika że owszem z mojej strony odchudzanie jest dobre ale dla osób które tego naprawdę potrzebują, bo jeżeli osoba o normalnej wadzę powie że jest gruba i że chcę schudnąć parę kilo, to obiecuję że się nie skończy na paru kilo bo sama tak mówiłam i później już nie umiałam przestać się odchudzać więc naprawdę jeżeli macie dobrą wagę to się nie odchudzajcie. Mam nadzieje że podobał wam się post i że zrozumieliście coś z tego, piszcie w komach o czym chcecie następny post. Dobranoc :)

Brak komentarzy: