poniedziałek, 13 października 2014

Czy prawda jest dobra ?

                                                                     Hej kochani!

Tak jak obiecałam będę się starała teraz regularnie pisać posty. I jak zauważyliście ostatnio piszę posty, które są pytaniami i odpowiedziami na wasze pytania które mi zadajecie. Bardzo się z tego cieszę że macie pytania do mnie. Ja postanowiłam że o tych najciekawszych i bardzo trudnych czasem do zrozumienia pytaniach będę pisała posty.
 Dobra przechodzimy do tematu "Czy prawda jest dobra?". Moim zdaniem pół na pół, ponieważ u  niektórych ludzi prawda (np. o której dowiadują się po paru latach) może zrujnować ich całe życie. Wiem coś na ten temat, bo mi samej się trochę świat pozmieniał, dowiedziałam się kilku rzeczy i do tej pory nie umiem sobie z nimi poradzić. Cały czas trzymam to w sobie, bo nie chcę żeby ktoś o tym wiedział i żebym każdemu z osobna musiała się tłumaczyć: "Dlaczego? Ale jak? Czemu? Powiedz mi, proszę." Raz się ktoś dowiedział o moich problemach, bo powiedziałam tej osobie prawdę, ale teraz jak tak myślę, to był błąd, bo tak jak napisałam, każdemu z osobna musiałam się tłumaczyć co i jak. Zapewne teraz uważacie że wolę kłamstwo niż prawdę ale tak nie jest, bo zawsze powtarzam, że o wiele lepsza jest najgorsza prawda niż kłamstwo, które ma niby "wszystko naprawić". Mnie wiele osób w życiu okłamało i to mnie wtedy najbardziej bolało, że nie powiedzieli mi prawdy na samym początku. Ja wiem, że czasem po prostu musimy skłamać, bo przecież jesteśmy tylko ludźmi. Nie ma takiego człowieka, który by nigdy nie skłamał. Czasem po prostu jesteśmy do tego zmuszeni, bo np. nie chcemy sprawić przykrości osobie, którą kochamy.


A więc już wiecie co ja sądzę na ten temat. Prawda zawsze jest lepsza, ale czasem po prostu musimy skłamać. Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodziło w tym poście i żeby było jasne ja wcale nie nakłaniam do kłamstwa tylko stwierdzam fakty. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania to możecie mi je zadawać na:
Asku- klik
Poczcie stworzonej specjalnie dla was - kenia_machalica_01@interia.pl
Facebooku - klik
W zasadzie to wszystko, jeżeli chcecie to piszcie o czym chcecie, możecie nawet pisać do mnie o swoich problemach i obiecuję, że zawsze wam pomogę. Pytania najlepiej piszcie na pocztę, którą Wam podałam, bo (jak już wcześniej wspominałam) to poczta stworzona specjalnie dla was:).
Macie tu parę zdjęć i miłego dnia ♥




Brak komentarzy: